خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه های تبریز:

پاسداری از ارزش ها و آرمان ها، ایثار و جهادی بزرگ است‎

خبرگزاری بسیج: استاد حوزه و دانشگاه های تبریز در همایش بصیرتی مراغه در مسجد امام رضا(ع) این شهرستان گفت: پاسداری از ارزش ها و آرمان ها، ایثار و جهادی بزرگ است.
کد خبر: ۸۵۲۲۰۶۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی،حجت الاسلام مجتبی نظری افزود :صیانت از آموزه ها های اسلامی و ارزش های انقلابی در برابر هجمه های فرهنگی و رسانه ای غرب و نظام سلطه، نوعی جهاد و ایثار است.

وی اظهار کرد: جهاد و پاسداری منحصر به دفاع و جنگ نبوده بلکه تلاش و ایستادگی در برابر هجمه های فرهنگی و سنگرهای عقیدتی است.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: همه آحاد ملت به ویژه بسیجیان باید پاسدار ارزش ها و آموزه های اسلامی و انقلابی بوده و در ترویج و تبیین مکتب و فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) تلاش کنند.
حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: خانواده ها به عنوان مهمترین رکن اجتماع، باید توجه و اهتمام بیشتری در تربیت اسلامی با بهره گیری از سبک زندگی اسلامی و قرآنی داشته باشند.
وی بیان کرد: با توجه به تلاش نظام سلطه برای ایجاد تزلزل در جامعه اسلامی، اعتیاد به اینترنت و ماهواره خطرناک تر از مواد مخدر بوده و توجه و هوشیاری در برابر موج ترویج آنها ضروری است.
وی با اشاره به تجاوز آل سعود به یمن گفت: این رژیم به دنبال تضعیف جبهه مقاومت در منطقه بوده ولی با عنایت الهی و عزم امت اسلامی این توطئه نظام استکبار به شکست منجر خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها