امام جمعه نیر:

جانبازان سند زنده عزت، افتخار و نماد ایستادگی ملت ایران هستند

امام جمعه نیر با بیان اینکه جانبازان الگوی مقاومت و ایثار هستند، گفت: جانبازان با اهدای بخشی از جسم خود سربلندی ایران را رقم زدند.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، میلاد بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، طی مراسمی ویژه در نیر از آزادگان، جانبازان و ایثارگران شهرستان نیر، با حضور امام جمعه، فرماندار نیر، بخشداران مرکزی و کورائیم، فرمانداه سپاه و مدیر آموزش و پرورش نیر تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در این مراسم اظهار داشت: تاریخ گواهی می‌دهد که جانبازان ما در اوج ایثار و بصیرت حماسه‌ای را خلق کردند که هیچ وقت در تاریخ این کشور فراموش نمی‌شود.

امام جمعه نیر با بیان این مقدس با بیان این که جانبازان یادگاران انقلابند، افزود: جانبازان برای تداوم انقلاب، سلامتی و تندرستی خود را فدا کردند و باعث افتخار و عزت نظام اسلامی شدند که باید منزلت آنان در جامعه همواره حفظ شود.

وی افزود: جانبازان به حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کرده اند و با جانبازی موجب احیای دین اسلام شدند.

حجت‌الاسلام مقدسی خدمت به جانبازان و ایثارگران و تکریم خانواده های آنان افتخاری ارزشمند برای مسوولان نظام است افزود: یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس باید همواره در جامعه گرامی داشته شوند.

وی با بیان اینکه امروز هر چه در کشور داریم به برکت فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است، تصریح کرد: توجه به این عزیزان بویژه جانبازان وظیفه همگان است و هر چه در این مسیر تلاش کنیم، در حقیقت در برابر کار بزرگ آنان هیچ کاری نکرده‌ایم.

حجت‌الاسلام مقدسی با اشاره به رشادت‌ها و دلیری‌های جانبازان و ایثارگران در جنگ تحمیلی تصریح کرد: اکنون آسایش و امنیت جامعه مدیون این بزرگواران است.

امام جمعه نیر گفت: در شهرستان نیر 96 نفر جانباز وجود دارد که از این تعداد 41 نفر جانباز شاغل در ادارات شهرستان است.

در این مراسم مولودی‌خوانی و کلیپ پخش شده و از 41 نفر جانباز شاغل در ادارات شهرستان نیر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات