جانشین فرماندهی سپاه نمین:

تنها راه فائق آمدن بر مشکلات، توجه به ظرفیت های داخلی است

جانشین فرماندهی سپاه نمین گفت: ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود همه مشکلات و کمبودها در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزات دشمن تمام قد ایستادگی کرد و این مهم حاصل باور کردن ظرفیت ها و نیروهای درونی بود.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۸۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

سرگرد شاپور حسن زاده جانشین فرماندهی سپاه نمین درگفتگو با خبرگزاری بسیج از نمینبا اشاره به جنگ تحمیلی اظهار کرد: صدام با حمایت های همه جانبه دو بلوک شرق و غرب هشت سال جنگ را بر مردم ایران تحمیل کرد.

وی به سخنان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر " تعقیب متجاوز" گفت: عراق جنگ را شروع کرده بود اما تعیین کننده پایان جنگ آن نبود و مردم ایران هیچگاه در قبال متجاوز کوتاه نخواهند آمد.

وی به پیام های آزادسازی خرمشهر در سطح بین الملل گفت: آزادسازی سازی خرمشهر پیامدهای مهمی به دنبال داشته که پس از گذشت چندین دهه هیچ کشوری به خود اجازه حمله نظامی به ایران را نداده است.

جانشین فرماندهی سپاه نمین با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس درس های مهمی برای ملت ایران و دشمنان آن داشته است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت ایمان و با وجود همه کمبودها در مقابل دشمن تا بُن دندان مسلح ایستادگی کرد.

وی به بودجه دفاعی سایر کشورها در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در آن زمان بودجه دفاعی سایر کشورها یک سوم بودجه کل کشور را تشکیل می داد، اما بودجه دفاعی ایران یک دوازهم بودجه کشور را شامل می شد.

سرگرد حسن زاده گفت: ایران با وجود همه مشکلات و کمبودها در برابر زیاده خواهی ها و تجاوزات دشمن تمام قد ایستادگی کرده و این مهم حاصل باور کردن ظرفیت ها و نیروهای درونی بود.

وی گفت: حضرت امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی شعار " ما می توانیم" را در کشور احیا کرده و در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه به ظرفیت های داخلی و با اتکا به قدرت ایمان آن را به اثبات رساند.

وی افزود: جنگ به پایان نرسیده و در حال حاضر در تمام عرصه ها تداوم داشته است.

جانشین فرماندهی سپاه نمین گفت: جنگ های امروزی در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی بوده، که به مراتب پیچیده تر از جنگ تحمیلی است.

وی اظهار کرد: با اعتماد بنفس و تکیه بر داشته های داخلی و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری امام خامنه ای و توکل بر خداوند متعال بر همه مشکلات فائق آمد.

وی با بیان اینکه دولت و ملت باید فرامین رهبری را سرلوحه خود قرار دهند، افزود: ایران اسلامی نیازی به شعار نداشته و شعار محوری هیچ جایگاهی در بین مردم ندارد.

سرگرد حسن زاده با بیان اینکه عرصه فرهنگی حتی مهمتر از عرصه اقتصادی است، گفت: مسئولان باید جهادی عمل کرده و با عمل به فرامین و در راستای تحقق مطالبات رهبری وارد صحنه شوند تا توطئه های دشمنان نقشه بر آب شود.

ارسال نظرات