یادواره شهدای روستاهای انی‌وسطی و سفلی برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمين جعفر توحيدي گفت: آمریکا حق زیاده‌خواهی ندارد و خطوط قرمز نظامی ایران توسط مقام معظم رهبری به خوبی تعیین شده است.
کد خبر: ۸۵۲۲۲۹۹
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر،حجت الاسلام و المسلمين جعفر توحيدي در یادواره شهدای روستای اني وسطي و سفلي گرمی اظهار کرد: دفاع هشت ساله ملت ایران مجموعه ای از عظمت‌های یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه شگفت‌آور، برجسته‌تر از هر پدیده دیگر به چشم می‌آید.

وي افزود: اقتدار و عظمت جمهوري اسلامي ايران كه قله هاي پيشرفت را يكي پس از ديگري فتح مي كند به بركت رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

وي با اشاره به اهميت گراميداشت سوم خرداد گفت: در جریان آزادسازی خرمشهرحدود ۱۶ هزار نیروی عراقی کشته و زخمی شدند و همچنین ۱۹ هزار نفر نیروی عراقی به اسارت نیروهای ایرانی درآمدند. ایران در جریان عملیات ۲۶ روزه بیت‌المقدس که به آزادی خرمشهر انجامید ۶٬۰۰۰ شهيد (۴٬۴۶۰ شهيد سپاه و ۱٬۰۸۶ شهيد ارتش) و ۲۴ هزار مجروح داد.

حجت الاسلام توحيدي گفت: دشمن هيچ وقت از دشمني خود دست بر نخواهد داشت و با هزينه هاي كلاني كه درعرصه هاي مختلف از جمله فرهنگي صرف مي كنند مي خواهند ولايت پذيري و به دنبال آن فرهنگ اسلامي و شهادت را از بين ببرد و ذهن جوانان ما را منحرف كند كه به لطف خدا و بصيرتي كه مردم آگاه به زمان با هدايت مقام معظم رهبري دارند هيچ وقت موفق نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه تیم مذاکره ‌کننده هسته‌ای ایران باید به گونه‌ای عمل کند که زمینه هرگونه زیاده‌خواهی از سوی دشمنان نظام فراهم نشود، اظهاركرد: نباید اجازه بازرسی آژانس از مراکز نظامی کشور حتی به شکل کنترل شده صادر شود.

حجت الاسلام توحيدي با بیان اینکه آژانس اجازه بازدید از سایت‌های نظامی ایران را ندارد، خاطرنشان کرد: در توافقی که به شکل دو طرفه انجام می‌شود، آمریکا حق زیاده‌خواهی ندارد و خطوط قرمز نظامی ایران توسط مقام معظم رهبری به خوبی تعیین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار