اعزام زائران خمینی(ره) از شهرستان سامان

فرمانده سپاه ناحیه سامان در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان، از اعزام بیش از 200 نفر از مردم این شهرستان به مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۲۵۳۲
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه سامان در جلسه ستاد کمیته بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمه الله علیه) این شهرستان به مناسبت تقارن میلاد امام زمان (علیه السلام) با مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (رحمه الله علیه) اشاره کرد و گفت: کاروانهای زائران امام راحل(ره) با هدف بزرگداشت یاد و خاطره و نیز انتقال و انعکاس پیام آرمانهای مقدس امام خمینی (رحمه الله علیه) با برنامه ریزی های دقیق به تهران اعزام می شوند.

سرهنگ پاسدار حاتم ریاحی، از اعزام 220 نفر زائر مرقد مطهر امام خمینی (رحمه الله علیه) از شهرستان سامان خبر داد و افزود: بدین جهت خادمان امام راحل عظیم الشان در سپاه ناحیه سامان ، آمادگی دارند تا از تمام اقشار مختلف مردم و همه عاشقان و دلدادگان بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر چه باشکوه برگزار کردن اعزام زائرین به مرقد مطهر امام خمینی (رحمه الله علیه) ثبت نام و این کاروان را اعزام نمایند.

ریاحی ادامه داد: پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان سامان، شوراها، دهیاری ها و حوزهای مقاومت بسیج شهرستان سامان آماده ثبت نام و دریافت اسامی زائرین و عاشقان و دلدادگان خمینی کبیر(رحمه الله علیه) تا تاریخ 10 /خرداد /94می باشند .

وی، اعزام و اسکان زائران را بر عهده نواحی مقاومت بسیج و سپاه دانست و از همکاری فرمانداری ها و بخشداری ها و دستگاه های اجرایی مربوطه در اعزام عاشقان روح الله به تهران خبر داد و گفت: زمان اعزام بعد از ظهر چهارشنبه ۱۳ خرداد ماه از مقابل حسينه صاحب الزمان شهر سامان می باشد.

ارسال نظرات