سلامت نیروی انسانی ادارات، سلامت جامعه را به دنبال دارد

کارگاه آموزشی پیشگیری از جرائم و تخلفات با حضور جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی در نمازخانه سپاه ناحیه کوهرنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۲۷۳۵
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ یکی از کارشناسان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان در این کارگاه، اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی پیشگیری از جرائم و تخلفات ویژه نیروهای مسلح، ضمن آشناسازی بیشتر این عزیزان با قوانین و مقررات نظامی وا نتظامی، در کاهش تخلفات سازمانی و نهادینه شدن راهکارهای مقابله با بروز آسیب ها ی احتمالی در محیط کار و روابط بین کارکنان ، تأثیر بسزایی دارد.

ایمان حیدری، صحت و سلامت اخلاقی و شرایط روحی و روانی کارکنان را در گرو آشنایی با مسائل و روشهای صحیح برخورد افراد با یکدیگر و ارباب و رجوع دانست.

وی، در ادامه سخنان خود گفت: شرایط و ضوابط در مراکز و سازمانهای نیروهای مسلح وظیفه اصلی هر نیروی نظامی در درجه اول می باشد و صبر و حوصله و جنبه کاری در محیط کار و بازرسی های کاری را از اخلاقیات یک نیروی نظامی دانست.

این کارشناس مسایل قضایی، تصریح کرد: سلامت نیروی انسانی سازمان های نظامی و انتظامی و دستگاه های اداری و اجرایی، سلامت جامعه را به دنبال خواهد داشت .

ارسال نظرات