توقيف خودروي حامل 191 کيلو مواد مخدر

با همکاري مأموران انتظامی شهرستان "لردگان" استان چهارمحال و بختياري 191 کيلو و 200 گرم ترياک از يک خودروي سورنتو کشف شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۴۱۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، به نقل از پايگاه خبری پليس، فرمانده انتظامی استان کهگيلويه و بويراحمد ، با اعلام اين خبر اظهار داشت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از دريافت خبري مبني بر اينکه فردي قصد انتقال محموله اي مواد مخدر از محور ياسوج- اصفهان را دارد، که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت و تحقيقات خود را آغاز کردند.

سردار "غلامعباس غلامزاده"، عنوان کرد: مأموران حين اجراي تور ايست و بازرسي هاي مقطعي در محور يادشده، به محض مشاهده خودروي سورنتو به راننده دستور توقف دادند ولي راننده به دستور مأموران توجهي نکرد و با سرعت بسيار بالايي از يک جاده فرعي به سمت شهرستان "لردگان" استان چهارمحال و بختياري فرار کرد.

غلامزاده تصريح کرد: پس از متواري شدن خودروي حامل مواد مخدر بلافاصله موضوع به مقام قضايي شهرستان لردگان و پليس استان چهارمحال و بختياري براي همکاري و توقف خودرو اعلام شد.

فرمانده انتظامي استان کهگيلويه و بويراحمد خاطرنشان کرد: سرانجام با همکاري مأموران انتظامي شهرستان لردگان خودروي حامل مواد مخدر توقيف و در بازرسي از آن 191 کيلو و 200 گرم ترياک کشف و ضبط و راننده نيز دستگير شد.

ارسال نظرات