خبرهای داغ:

همایش بصیرت خانوادگی کارکنان سپاه کلیبر برگزار شد

خبرگزاری بسیج: همایش بصیرت خانوادگی کارکنان سپاه کلیبر در حسینیه اردوگاه شهید باکری منطقه گردشگری قلعه درسی کلیبر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۳۸
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در این همایش با اشاره به اهمیت خانواده و تحکیم بنیان خانواده ها گفت: نفع و ضرر شخص تنها به خود شخص منتهی نمی شود بلکه خانواده انسان در آن سهیم است برقراری امنیت و دینداری و دینمداری و مهر و محبت بین اعضای خانواده در تحکیم این نهاد اجتماعی کوچک حاصل می شود.

حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی بزرگترین خسران خانواده ها را گمراهی آن ها  دانست و افزود: حفظ خود به تنهایی و یا خانواده از آماج حملات شهوات و رذایل اخلاقی هنر نیست، هنر آن است که بتوان هر دو را توامان از آفت ها و آسیب ها نجات داد.

 وی با اشاره به شبکه های اجتماعی و ارتباطی، هدف قرار دادن حیا و عفت در این نوع رسانه ها را خطر جدی برای خانواده ها عنوان و بیان کرد: هر فرد ایرانی باید خیرخواه خانواده خود بوده و تا حد امکان از این نوع رسانه ها دوری کنند.

حجت الاسلام ولایی با شمردن خصوصیات یک خانواده اسلامی بر حفظ کرامت خانواده تاکید کرد و گفت: خانواده ای دارای آرامش و امنیت است که حیا و عفت در آن حاکم باشد

 وی کبر و غرور را برای زنان اسلام مایه امنیت و حسن خلق تلقی کرد و ادامه داد: کبر و غروری برای زنان خوب است که موجب جلب توجه نامحرمان نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با تاکید به توصیه های اخلاقی، زن و مرد را لباس همدیگر دانست و افزود: زن و شوهر باید سر و سرّشان یکی باشد و اعتماد کامل برای همدیگر داشته باشند و از سوء ظن که ویران کننده بنیان خانواده هاست بپرهیزند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار