یک نماینده قشر پرستار اعزام شده به یمن:

شوک آور بودن تخلیه‌ بار در جیبوتی/ آمادگی پرستاران برای نقش آفرینی در هر بحرانی

یک نماینده قشر پرستار اعزام شده به یمن بیان داشت: یک سفر دریایی به ‌دنبال رسیدن به بندر الحدیبیه در یمن انجام شد که به سرانجام نرسید و تخلیه‌ بار در جیبوتی برای ما شوک آور بود.
کد خبر: ۸۵۲۳۹۴۶
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، یدالله سیاوش در نشست آیین تجلیل از تیم پزشکی اعزامی به همراه کشتی نجات به یمن به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی صبح امروز در سالن جلسات این سازمان سازمان درباره کمک‌های ارسالی ایران با کشتی نجات به یمن اظهار داشت: طی چهار سفر امدادی که به یمن داشتیم بهترین آن سفرهوایی به همراهی کاپیتان بهنام صداقت و بدترین آن سفر دریایی با کشتی نجات به یمن بود.

وی با اشاره به حضور پنج گروه هلال احمر، تیم پزشکی اعضای رسانه، فعالان صلح و کابینه‌ در کشتی نجات به یمن بیان داشت: این سفر دریایی به ‌دنبال رسیدن به بندر الحدیبیه در یمن انجام شد که به سرانجام نرسید و تخلیه‌ بار در جیبوتی برای ما شوک آور بود.

 این عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به نقش و حمایت پرستاران در هر بحرانی تاکید کرد: تمامی پرستاران در ایران اسلامی آماده هستند تا به هر ارگان و نهاد دولتی که تمایل به همکاری دارد کمک کند.

در این نشست دکتر محمد رئیس‌زاده، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی از دکتر شاهین محمد صادقی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی؛ دکتر حیدری، فوق تخصص جراحی قفسه صدری؛ هادی جعفری، تکنسین بیهوشی؛ یدالله سیاوش، نماینده قشر پرستار و دکتر جواد زاده، متخصص طب اورژانس تجلیل کرد.

ارسال نظرات