امام جمعه اردبیل:

شكستن خط مقاومت دليل حمايت ويژه استكبار از داعش

امام جمعه اردبیل با اشاره به اين سخنان ظریف که به هر معضل فنی که راهکار می‌آوریم دوباره با فزون‌خواهی طرف مقابل مواجه می‌شویم، گفت: این مسئله تحقیر ملت ایران است و باید در برابر آن ایستاد.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۵۶
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به توطئه مثلث شوم آمریکا و اروپا و ارتجاع عرب در حمایت ویژه از داعش گفت: هدف استکبار جهانی از حمایت ویژه از داعش، مهار ایران، شکستن خط مقاومت و راضی نگه داشتن متحدان خودشان در خلیج فارس است.

وي ایجاد تعادل و توازن بین دو طرف درگیر، بالا بردن حجم فرسودگی و زوال نیروهای درگیر،درگیر کردن حزب الله و ایران، حفظ نفوذ و حضور خود در منطقه، از بین بردن زیرساخت‌های کشورهای اسلامی و دامن زدن به اختلافات مذهبی و برپا کردن آتش جنگ‌های مذهبی را از دیگر اهداف استکبار جهانی از حمایت ویژه از داعش عنوان کرد.

عاملي از اهالی آذربایجان که همیشه در خط مقدم دفاع از اهل بیت پیامبر اکرم (ص) بوده اند خواست در این امر مهم مشارکت کنند.

امام جمعه اردبيل با اشاره به سخنان امروز ظریف که گفته به هر معضل فنی که راهکار می‌آوریم دوباره با فزون خواهی طرف مقابل مواجه می‌شویم، گفت: این مسئله تحقیر ملت ایران است و باید در برابر آن ایستاد.

وی تصریح کرد: تلاش جوانان به ویژه دانشجویان در زمینه اجتماع برای حمایت از هیئت مذاکره کننده و محکومیت فزون‌خواهی آمریکا را تحسین می‌کنیم و در عین حال از همه می‌خواهیم به قانون پایبند باشند.

عاملی با تاکید بر لزوم پرداخت زکات اظهار کرد: هدف از تشریع زکات ریشه‌کن کردن فقر از جامعه انسانی بوده که عدم پرداخت زکات سبب شیوع نان گندم غیرمزکی در جامعه شده و آثار زیانبار فرهنگی بر جای می‌گذارد.

نماينده ولي فقيه در استان اردبيل زکات را موجب برکت و نمو و رشد و امنیت اموال دانست و افزود: با احتساب 700 هزار تن گندم و تنصیف در زکات آبی و دیمی کل زکات استان حدود 63 میلیارد تومان می‌شود که برای حل معضلات فقرا و مشکلات حاد مناطق روستایی مبلغ بسیار عمده‌ای است.

ارسال نظرات