امام جمعه نیر :

مردم و رهبری حامی مذاکره کنندگان هستند/ برخی آب در آسیاب دشمن می ریزند

امام جمعه نیر: ملت غیور ایران با تمام وجود به دنبال رهبری از تیم مذاکره کننده گام اعلام حمایت نموده اند.
کد خبر: ۸۵۲۴۷۶۱
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه های این هفته نماز جمعه نیر با اشاره به مذاکرات هسته ایاظهار داشت:ملت غیور ایران با تمام وجود به دنبال رهبری از تیم مذاکره کننده گام اعلام حمایت نموده اند و در مقابل از دولت و تیم مذاکره کننده این انتظار می رود که به لبخند دشمنان دلخوش نکنند و به وعده های پوچ آنها اعتماد نکنند و محکم و استوار با ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن زیاده خواه بر رعایت خطوط قرمز و منافع کشورپافشاری کنند.

وی افزود: باید دقت داشت که برخی باعث دامن زدن به تبلیغات منفی رسانه‌های خارجی در رابطه با پرونده‌ هسته‌ ای نشوند و مردم باید هوشیار باشند که عده ای با تخریب، توهین، زیرسوال بردن به نوعی آب در آسیاب دشمنان می ریزند که هیچ سودی برای ملت و کشور به همراه ندارد و به دشمنان کمک می کنند.

حجت الاسلام میکائیل مقدسی با اشاره به اهمیت قیام 15 خرداد سال 42 به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در شکل گیری انقلاب و استقرار نظام اسلامی در ایران اظهار کرد: قیام 15 خرداد نیز به عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می رود.

خطیب جمعه نیر با عرض تسليت سالگرد جانگداز رحلت حضرت امام خميني(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد، از درگاه خداوند متعال موفقیت همگان را در ادامه راه آنان در ظل توجهات حضرت ولي عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي(مدظله العالي) مسئلت کرد.

ارسال نظرات