امام جمعه مشگین شهر:

تحریف شخصیت امام زنگ خطر است/ مذاکرات هنوز با ابهاماتی روبروست

امام جمعه مشگین شهر گفت: تنها 20 درصد مشکلات این کشور مربوط به تحریم هاست لذا مسئولان باید برای 80 درصد باقی مانده چاره ای اندیشه کنند لذا توافقی که ملت ایران را تهقیر کند پذیرفته نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۰۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر رعایت انصاف گفت: در جامعه افرادی هستند که به خاطر جریانات حزبی و گروهی و باند بازی افرادی را سر کار می آورند که هیچ گونه تخصص و حرفه ندارند اما در مقابل افرادی که دارای تخصص هستند و می توانند برای این شهرستان و نظام کارهای ارزشمندی انجام دهند بیار مانده اند که این امر دور از انصاف و عدالت اجتماعی است و می توان این اقدام نوعی فساد و خیانت به نظام و اسلام دانست.

وی در ادامه افزود: متاسفانی مسئولانی روی کار آمده اند که عملکرد تمام دولت ها را نقض می کنند و چنین اظهار می کنند که در دولت های گذشته برای این نظام هیچ کار ارزشمندی انجام نشده است و در مقابل دولت خود را بی عیب و نقص معرفی می کنند این در حالی است که هر یک از دولت ها در نوبه خود توانسته است خدمات ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ارئه دهد لذا چنین اظهار نظری دور از انصاف بوده و خارج از حکم قرآن و اسلام است.

حجت الاسلام باوقار در سخنانی دیگر با اشاره به قیام 15 خرداد سال 42 گفت: در آن زمان کماندوهای رژیم پهلوی به بیت امام راحل حمله و اقدام به دستگیری و انتقال امام به تهران کرده که بعد از پخش این خبر ملت ایران وارد عرصه شدند و در این جریان 15 هزار نفر از مردم این کشور قتل و عام شدند.

وی با اشاره به علل شکل گیری جریان 15 خرداد افزود: در سال 42 طرح هایی که از طرف دولت ارائه می شد دین گریزانه بود لذا نادیده گرفتن مرجعیت و اهانت به مرجعیت و ترویج ارش های غربی به جای ارزش های دینی از جمله علل شکل گیری این وقایع بود که در جریان آن خون امام و مردم به جوش آمد و منجر به کشته شدن 15 هزار نفر شد.

تحریف شخصیت امام را زنگ خطر است

امام جمعه مشگین شهر در سخنانی دیگر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در 26 امین سالگرد ارتحال امام راحل گفت: مهمترین بیانات مقام معظم رهبری در این مراسم تحریف شخصیت امام راحل و لزوم بازخوانی مبانی و اصول امام بود که در این مراسم مقام معظم رهبری تحریف شخصیت امام را زنگ خطری عنوان کرد که برخی افراد شخصیت امام را تاریخی معرفی می کنند که این اقدام کار غلطی است.

مذاکرات هنوز با ابهاماتی روبروست

حجت الاسلام باوقار در بخش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: مذاکرات در روزهای پایانی خود قرا رگرفته و در حال نگارش متن توافق هستند اما متاسفانه هنوز این مذاکرات با ابهاماتی روبروست و طرف های غربی نیز همچنان بر زیاده خواهی های خود تاکید دارند و تعهدات خود را نقض می کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به دنبال مذاکرات خوب هستند افزود: ملت ایران به دنبال توافقاتی هستند که حق و حقوق مردم این کشور نقض نشود و ملت ایران به خواسته های به حق خود دست یابند اما متاسفانه غرب با زیاده خواهی های خود اقدام به عهد شکنی کرده و تیم مذاکره کننده هسته ای نیز در مقابل زیاده خواهی های آنان ایستادگی کرده اند و ملت ایران نیز با هشدارهایی از تیم هسته ای کشورمان حمایت می کنند.

وی تاکید کرد: ملت ایران هیچ وقت اجازه بازدید از مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان هسته ای را نخواهند داد.

تنها 20 درصد مشکلات این کشور مربوط به تحریم هاست

وی در پایان با اشاره به وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: تنها 20 درصد مشکلات این کشور مربوط به تحریم هاست لذا مسئولان باید برای 80 درصد باقی مانده چاره ای اندیشه کنند لذا توافقی که ملت ایران را تهقیر کند پذیرفته نخواهد شد.

ارسال نظرات