آیت‌الله نعیم‌آبادی تأکید کرد:

ضرورت تبیین خط امام در کلام مقام معظم رهبری توسط مراکز تبلیغاتی و رسانه‌ها

امام‌جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: مقام معظم رهبری خط و راه امام راحل را در هفت محور بیان کردند که انتظار داریم مراکز تبلیغاتی، رسانه‌ها و ادارات، خط امام در کلام مقام معظم رهبری را در بین مردم منتشر کنند.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۴۵
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس دیروز، 15 خرداد‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد، عنوان کرد: ۱۵ خرداد‌ماه، ریشه همه روزهای پاک ما محسوب می‌شود و در واقع ۲۲ بهمن سال ۵۷ نیز فرزند ۱۵ خرداد است و در این روز انقلاب اسلامی ایران ترسیم شد.

 وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری خط و راه امام راحل را در هفت محور بیان کردند که انتظار داریم مراکز تبلیغاتی، رسانه‌ها و ادارات، خط امام در کلام مقام معظم رهبری را در بین مردم منتشر کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۲۰ خرداد، روز صنایع دستی، یکی از مهمترین منابع درآمدی در دنیا را صنایع دستی دانست و بیان کرد: امروز در کشور ما و استان هرمزگان که پرچم‌دار هنر صنایع دستی هستند به این هنر کمتر پرداخته می‌شود در حالیکه کشور چین با استفاده از صنایع دستی اقتصاد دنیا را قبضه کرده است.

 آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه سخنان خود در این زمینه تأکید کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور باید صنایع دستی را در کشورمان احیا کنیم.

 وی همچنین، به هفته محیط زیست اشاره و اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین، مردم نباید اجازه دهند کارهایی که محیط زیست را تهدید می‌کنند، انجام شود و اگر چنین کاری شکل گرفت، باید جلوی آن گرفته شود.

 امام‌جمعه بندرعباس با تأکید بر اینکه مسئولان باید جلوی آلودگی‌های زیست‌محیطی را بگیرند، تصریح کرد: باید در مقابل هر حرکتی که محیط زیست مردم را به خطر می‌اندازد از جمله فاضلاب، تعفن‌خورها و آلوده کردن هوا که تنفس مردم را به خطر می‌اندازد، ایستاد و از آن اجرای آن جلوگیری کرد.

 آیت‌الله نعیم‌آبادی در ادامه از بروز زمین‌خواری در بندرعباس انتقاد کرد و گفت: در روستاها دیوار باغ‌هایی که ۱۶ سال قبل ساخته شده بود را خراب کردند و در درگهان قشم نیز یک فضایی که خلاف قانون بود، جلوی آن گرفته شد اما این غده سرطانی به شهرمان یعنی بندرعباس که می‌رسد، همه چیز متوقف می‌شود.

 وی تأکید کرد: غده سرطانی زمین‌خواری در شهر بندرعباس باید با همکاری اداره محیط زیست‌ ریشه‌کن شود و محیط زیست باید در این زمینه همکاری کرده و دست‌های پشت پرده را شناسایی و برخورد قانونی شود.

 خطیب نماز جمعه بندرعباس اضافه کرد: اگر کاری قانونی انجام می‌شود باید مال مردم و حقوق مردم ضایع نشود و اگر غیر قانونی است باید برخورد قاطع صورت گیرد.

ارسال نظرات