50 درصد مساجد سرعین کانون فرهنگی دارد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طبق برنامه پنجم توسعه کشور 50 درصد مساجد این شهرستان سرعین دارای کانون فرهنگی هنری است.
کد خبر: ۸۵۲۴۸۸۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، سقا، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، در نشست توجیهی طرح غنی سازی اوقات فراغت کانون های شهرستان سرعین با حضور امام جمعه این شهرستان، اظهار داشت: شهرستان سرعین دارای 40 مسجد است که 20 کانون در این مساجد تاسیس شده و طبق برنامه پنجم توسعه کشور 50 درصد مساجد این شهرستان دارای کانون فرهنگی هنری است.

وی با اشاره به اینکه دفتر نمایندگی کانون های مساجد از سال گذشته فعالیت خود را در این شهرستان آغاز کرده است، تصریح کرد: هدف از ایجاد این دفتر نمایندگی در شهرستان سرعین تلاش برای جذب حداکثر نوجوانان و جوانان به مساجد است و انتظار می رود تا برنامه ها و فعالیت های این دفتر بیش از پیش افزایش یابد.

سقا با بیان این مطلب که دفتر نمایندگی کانون های مساجد در شهرستان سرعین توانسته از ظرفیت های خدمات رفاهی، اقامتی و امکاناتی این شهرستان برای حضور اعضای کانون های مساجد کشور در این شهرستان استفاده کند، افزود: دفتر نمایندگی کانون های مساجد در شهرستان سرعین فعالیت های فرهنگی، تبلیغی و دینی را در حوزه گردشگری افزایش داده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اعلام اینکه مدیر مسئولان در برپایی جشن نیمه شعبان و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) همت و دقت نظر بیشتری داشته باشند، یادآور شد: طبق فرمایش امام خمینی (ره) کار برای خدا دلسردی و خستگی ندارد و همت فعالان فرهنگی باید اجرای دقیق برنامه های فرهنگی و دینی باشد.

ارسال نظرات