رئیس کانون‌های مساجد استان زنجان:

مساجد استان زنجان برای استقبال از ماه مهمانی خدا غبار روبی می‌شود

رئیس کانون‌های مساجد استان زنجان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در مساجد استان زنجان خبر داد و گفت: غبارروبی مساجد استان زنجان برای استقبال از ماه مهمانی خدا آغاز می‌شود
کد خبر: ۸۵۲۵۳۸۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶

مرتضی مقدمی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان با اهتمام فعالان کانون‌ها هریک از مساجد استان زنجان برای اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی در این ماه آماده می‌شوند.

وی با اشاره به فعالیت 280 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان زنجان گفت: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با غبارروبی مساجد اقدامات لازم را برای رعایت نظافت و بهداشت مساجد و حضور پرشور و بانشاط مردم انجام می‌دهند.

رئیس کانون‌های مساجد استان زنجان با اشاره به زیباسازی مساجد استان زنجان در کنار غبارروبی و رعایت بهداشت عنوان کرد: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ایام تابستان هریک از مساجد استان زنجان برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت و ماه مبارک آماده می‌شوند.

وی با بیان اجرای طرح‌ها و برنامه‌های قرانی متعدد در مساجد استان زنجان خاطرنشان کرد: طرح‌ قرآنی 1449 با محوریت سوره یاسین در ماه مبارک رمضان مساجد سراسر استان زنجان برگزار می‌شود.

مقدمی با اشاره به اینکه 20 کانون فرهنگی هنری مجری برگزاری دوره‌های آموزشی تفسیر کوتاه قرآن کریم هستند، ابراز کرد: در ماه رمضان دوره‌های آموزشی تفسیر کوتاه قرآن کریم در هریک از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: دوره‌های اوقات فراغت با تکیه بر سبک زندگی اسلامی و درس‌هایی که از آیات قرآنی استخراج می‌شود در هریک از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات