استقبال از گزاره برگ ملی ادامه دارد:

مداحان و اعضای هیئت های مذهبی شهرکرد، گزاره برگ ملی (هسته ای) را امضا کردند

اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و مداحان شهرکرد با عنوان "همدلی هیئت" برگزار و با امضاء گزاره برگ ملی(هسته ای) پایان یافت.
کد خبر: ۸۵۲۵۴۲۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ اجتماع هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام با عنوان "همدلی هیئت" در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزارشد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان در این گردهمایی بزرگ، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، به تبیین شعار سال پرداخت.

سرگرد پاسدار حجت الله کیانی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال همدلی و هم زبانی نام گذاری شده است شایسته است که جامعه مداحان استان اعم از مداحان، هیئات مذهبی و شعرای آئینی نسبت به این نامگذاری اهتمام داشته باشند و جلسات را به جهت نزدیکی بیشتر دلها در مقابل جنگ نرم دشمن رونق دهند.

گفتنی است: در پایان این جلسه کلیه شرکت کنندگان گزاره برگ ملی را که با موضوع مسائل هسته ای و با محوریت لغو تمامی تحریمها، حفظ عزت و استقلال کشور، اطاعت از فرامین امام خامنه ای(مدظله العالی) و عدم نظارت بر مسائل نظامی و... بود، امضا کرده و حمایت خود را از تیم هسته ای در چهاچوب نظام اسلامی اعلام کردند.

در این تجمع که به همت سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری و هیئات مذهبی شهرکرد برگزار شد پس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام از تمامی هیئات مذهبی چند دقیقه ای را در مدح مولا و سرورمان امام زمان (عج) به مولودیه خوانی پرداختند و مستمعین نیز با صلوات و دست افشانی محبت و ارادت خود را به ساحت مقدس حجه بن الحسن المهدی(عج) ابراز کردند.

ارسال نظرات