عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با بسیج مطرح کرد؛

جریان های خاص در داخل و خارج به دنبال تحریف شخصیت امام خمینی (ره)

اگر این تحریف ها اتفاق بیفتد ما شاخص قابل بیان و قابل طرحی از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۲۵۶۶۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: آرمان های امام راحل مشخص است و جمهوری اسلامی ایران هم بر پایه همین اهداف و آرمانها شکل گرفته است.

سعیدی افزود: یکی از اهداف انقلاب اسلامی حفظ استقلال و عظمت کشور است و امام راحل به روشنی این آرمان ها را بیان فرموده اند.

وی گفت: شخصیت امام راحل و تبیین آرمانهای انقلاب توسط ایشان بر هیچ کس پوشیده نیست و اگر کوچکترین غفلتی از این آرمان ها و ارزش های امام صورت بگیرد و شخصیت امام تحریف شود ما نه تنها به اهداف خود نمی رسیم بلکه به دوره ای به مراتب بدتر از قبل از انقلاب برمی گردیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: همه به ویژه مسئولین باید اهمیت این موضوع را که رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) بیان فرمودند در نظر داشته باشند.

نماینده مردم آذر شهر، اسکو و تبریز در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: جریانات خاصی در داخل و خارج از کشور به دنبال ایجاد این تحریف ها هستند چرا که به خوبی می دانند اگر این تحریف ها اتفاق بیفتد ما شاخص قابل بیان و قابل طرحی از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی نخواهیم داشت.


ارسال نظرات