رونمایی از ستارگان درخشان شهر کیان

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در همایش «آبروی محله»ی و رونمایی از ستارگان درخشان شهر کیان، گفت: ادامه راه شهدا به مقاومت و بیداری ما بستگی دارد.
کد خبر: ۸۵۲۵۹۵۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در همایش "آبروی محله" ، ویژه بزرگداشت سردار شهید رضا رحمانی و شهید محمدرضا رحمانی با اشاره به وضعیت کنونی جهان و جنگها و توطئه های جاری بر ضرورت اتحاد، همدلی و ولایتمداری تاکید کرد.

امام جمعه شهرکرد، جدا شدن از ولایت فقیه را از مهمترین برنامه های دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسلمان و جهان اسلام عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: مقام معظم رهبری، امسال را به عنوان سال همدلی و همزبانی نامگذاری کرده اند تا در سایه همدلی و همزبانی، دولت تقویت شود و دولت نیز مردم را درک کند.

نکونام افزود: همه باید در کنار هم و زیر پرچم ولایت همراه با ولی فقیه حرکت کنیم و فریب خطوط انحرافی را که در جامعه ایجاد شده است، نخوریم.

گفتنی است: سردار شهید رضا رحمانی در سوم فروردین سال40 در شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد متولد شد و در هفتم مرداد سال 65در جزیره مجنون با مسئولین فرماندهی گردان امام سجاد علیه السلام از تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام به شهادت رسید.

شهید محمدرضا رحمانی، برادر این سردار سرافراز نیز در سال 41متولد و در تاریخ 13دی سال 59 به فیض شهادت رسید.

در این همایش از کتاب "ستارگان درخشان شهر کیان"، زندگینامه سردار شهید رضا و محمدرضا رحمانی به نوشته فرهاد بیگی رونمایی شد.

ارسال نظرات