امروز انجام می‌شود

برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه چاپخانه‌داران تهران میان دو گروه اتحاد ۹۴ و ائتلاف برای آینده امروز چهارشنبه ۲۰ خرداد در محل این اتحادیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۲۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران تهران امروز چهارشنبه 20 خرداد ماه از ساعت 9:‌30 صبح تا 15 در محل این اتحادیه برگزار می‌شود.

در این دوره نامزدهای حضور در هیئت مدیره اتحادیه در دو گروه اتحاد 94 و ائتلاف برای آینده به رقابت می‌پردازند. در گروه اتحاد 94 بهمن پورمند‌، احمدرضا اعتماد مظاهری،‌ سید مجتبی هاشمی کرمانی‌، ایرج استاد علی‌نقی‌،حمید غفاری و محمدعلی اقبال(بازرس) شرکت کرده‌اند. هم‌چنین در گروه ائتلاف برای آینده بابک عابدینی، یونس جعفری،‌ بیژن گلستانیان‌، رضا عقیلی‌، داریوش دهقان پور ،‌ منوچهر یاروی (بازرس) رقابت خواهند کرد.

انتخابات اتحادیه چاپخانه‌داران در حالی امروز برگزار می‌‌شود که تشکل‌های صنفی چاپ در سال‌های گذشته به جای حل مشکلات صنفی ترجیح داده‌اند در رقابت با یکدیگر و ایجاد تنش در صنف بپردازند. هم‌چنین چندی پیش موضوع تداخل صنفی از سوی اتحادیه لیتوگرافان و صحافان مطرح شد که اذعان می‌داشتند‌، فعالیت در حوزه پیش از چاپ و پس از چاپ لیتوگرافی و صحافی در واحدهای چاپی ممنوع و تداخل صنفی به شمار می‌رود. در پی این موضوع وزارت ارشاد در بخشنامه‌ای با استناد بخه آیین‌نامه تأسیس و نظارت بر چاپخانه‌ و واحدهای وابسته مصوب سال 71 هیئت وزیران این موضوع را بلامانع دانست.

ارسال نظرات