برگزاری یادواره شهدای فصل بهار شهرستان مریوان

یادواره شهدای فصل بهار شهرستان مریوان در اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۶۳۵۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره شهید کاک جلال بارنامه و گرامیداشت شهدای فصل بهار شهرستان مریوان با حضور رئیس مجمع رزمندگان غرب و شمال غرب کشور و مشاوره وزیر نیرو در سالن اداره ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد.

در مراسمی با حضور سردار راحمی رئیس مجمع رزمندگان غرب و شمال غرب کشور و مشاوره وزیر نیرو، سردار فلاح جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، محمد سلیمانی مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران کردستان، مسئولان شهرستان مریوان و جمعی از خانواده های معظم شهدا، یادواره سردار شهید جلال بارنامه و شهدای فصل بهار شهرستان مریوان و همرزمان آن شهید بزرگوار برگزار شد.

محمد سلیمانی در این مراسم با اشاره به اینکه 237 مریوانی در فصل بهار به شهادت رسیدند، گفت: شهدای این دیار مایه افتخار همه ملت ایران هستند.

وی با اشاره به رشادت های سردار جلال بارنامه وی را دارای شخصیت بزرگ و مایه افتخار مریوان دانست، شهادت را اوج بندگی و هنر مردان بزرگ خدا دانست.

بنياد شهيد و امور ايثارگران کردستان برگزاری یادواره شهدا را اتحاد آفرین و اجرای برنامه های فرهنگی را راه های جلوگیری از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.

وی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی اصلا از برگزاری این گونه مراسم ها و یادواره ها خوشحال نیستند. اما ما مسئولین باید با پاسداشت خون شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان نقشه های پلید دشمنان را خنثی کنیم.

ارسال نظرات