خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)

اوج اقتداروامنیت ایران درمقابل ناآرامی های منطقه

فرمانده تیپ 82سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)بیان داشت: ایران اسلامی امروز با وجود ناآرامی های منطقه دراوج اقتداروامنیت کامل قراردارد.
کد خبر: ۸۵۲۶۵۰۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از تیپ82قزوین: سرهنگ هاشم آذربایجانی فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)در جمع پایوران تیپ 82 ضمن تبریک ماه شعبان  به اوضاع داخلی کشورهای منطقه پرداخت و ابراز کرد: با توجه به اینکه کشورهای منطقه در حال جنگ و درگیری با داعش و دیگر گروه های تکفیری هستند کشور ما در اوج امنیت و قدرت قرار دارد و این جزبه برکت خون شهدا نیست.

آذربایجانی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری دشمنان غربی  در میدان نبرد سخت نتوانسته اند به ما ضربه وارد نمایند به همین دلیل در منطقه کشور های عربی هم پیمان خود را سپر قرارداده است و جنگ نیابتی را بر علیه کشور ما توسط مزدوران خود در منطقه به راه انداخته اند و برای رسیدن به مرزهای ما مردم بی دفاع و مظلوم کشورهای مسلمان  را به خاک و خون می کشند.

وی بیان کرد: یکی از وظایف اصلی سپاه پاسداران حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی می باشد چه  این دستآوردها در داخل کشور باشد و یا درخارج از مرزها، باید تا پای جان ازاین دستآوردها دفاع کرد.

فرمانده تیپ 82صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفت: ما لباس پاسداری را به تن کرده ایم که پاسدار حرمت خون شهدا باشیم و تعهد کرده ایم که هرجا انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن به خطر بیفتدآماده دفاع از این امر مهم باشیم و هستیم .

وی به حفظ آمادگی حداکثری درهر شرایطی اشاره کرد وتصریح کرد: ما تربیت شده راه و مکتب امام حسین (ع)هستیم و حاضریم در این راه جانمان را فدا کنیم چراکه به شهادت، معاد، آخرت اعتقاد قلبی وعملی داریم و شهادت را بهترین راه رسیدن به کمال می دانیم.

آذربایجانی در بخش دیگری از سخنان خود به ماه مبارک و پربرکت شعبان پرداخت و گفت: اعیاد شعبانیه فضیلت ماه شعبان را دوچندان کرده است که انشاءاله در باقیمانده ماه شعبان بتوانیم خدارا به درستی بندگی کنیم و آماده بشویم برای ورود به ماه مبارک رمضان که اوج بندگی و میهمانی خداوند است.

 

9001/پ30/ب

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار