مسؤول دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجداستان:

فعالیت 400 کانون با یکهزار مربی در استان چهارمحال و بختیاری

جانشین ستاد اوقات فراغت استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری 50 عنوان برنامه آموزشی در قالب طرح آسمانی ها در کانون های مساجد این استان خبر داد .
کد خبر: ۸۵۲۷۵۱۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام مراد یوسفی در نشست خبری طرح غنی سازی اوقات فراقت با خبرنگاران گفت: هر ساله با شروع تعطیلات تابستان در قالب طرح آسمانی ها کلاس های طرح غنی سازی ائقات فراغت در کانون های مساجد سراسر استان برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 400 کانون در سراسر استان فعال هستند ،افزود: در این کانون ها هزار مربی در حال آموزش هنرهای متعدد به نوجوانان و جوانان استان می باشند.

یوسفی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاهی از دستاورد های طرح اوقات فراغت، برگزاری دوره های تخصصی عفاف و حجاب، برگزاری سلسله نشست های معارف مهدویت، گسترش طرح تلاوت نور در مساجد، برگزاری مسابقه عکس آسمانی ها و گفتمان علمی از مهم ترین برنامه های جانبی اجرایی در طرح آسمانی های تابستان سال 94 است .

جانشین ستاد اوقات فراقت استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به این مطلب که کیفیت در برگزاری کلاس ها ملاک کاراست نه کمیت تصریح کرد: در سال گذشته بیش از هزار و 500 نفر در طرح اوقات فراغت آسمانی ها در زمینه های مختلف آموزش دیدند .

وی با اشاره به اینکه راه اندازی کانون مساجد در نقاط محروم و دور از دسترس باید 60 درصد از کل برنامه هر استان باشد افزود : هم اکنون در استان چهارمحال و بختیاری تعداد کانون ها و هنرجویان متقاضی بیش از میزان تعیین شده است .

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در طول برگزاری کلاس های طرح اوقات فراقت هر متقاضی در هر یک از رشته های ثبت نام شده 50 ساعت آموزش می بیند و پس از اتمام طرح مدرک معتبر دریافت می کند .

گفتنی است؛ طرح اوقات فراغت آسمانی های کانون های مساجد استان از اوایل تیرآغاز و تا اوایل شهریور ماه ادامه دارد.

ارسال نظرات