طرح جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در کوثر اجرا می‌شود

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر گفت: جلسه برنامه ریزی طرح جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در شهرستان کوثر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۲۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکوثر, علی صادقی گیوی کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر از برگزاری جلسه برنامه ریزی طرح جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

صادقی گیوی با اعلام این خبر گفت: با عنایت به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛ ماه الفت و انس با قرآن کریم؛ و طبق رسالت فرهنگی و دینی که بر عهده نهادهای فرهنگی و دینی وجود دارد و با عنایت به دستور العمل استانی از طرف دار القرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل؛ جلسه ی هماهنگی و برنامه ریزی در خصوص نحوه اجرای این طرح قرآنی با حضور قاریان و فعالان عرصه قرآنی و برخی از نهادهای فرهنگی در محل مسجد جامع شهر گیوی برگزار شد.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی کوثر در ادامه افزود: با بررسی جوانب موضوع و نظر دهی افراد در راستای هر چه با شکوهتر برگزار نمودن این طرح قرآنی؛ اعضاء پس از تبادل نظر و آرای خود تصمیمات لازم و کافی در این زمینه اتخاذ گردید.

گفتنی است، طرح جزء خوانی کلام الله مجید با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و کانون فرهنگی ثار الله و هیات امنای مسجد جامع برگزار خواهد شد و این طرح علاوه بر مسجد جامع در مسجد امام حسن عسگری ع و مسجد صاحب الزمان عج و مسجد باب الحوائج نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات