فرماندار خلخال;

توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان خلخال تسریع می‌‌شود

استقبال بی نظیر مردم نشان از شادابی مردم است و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در این خصوص باید عملی شود و مردم با آرامش و شادابی در کنار هم زندگی کنند.
کد خبر: ۸۵۲۷۵۵۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال, از محل برگزاری دهمین جشنواره ماهیگیری با تک قلاب در منطقه گردشگری فینارود خلخال علی نظری شیخ احمد در گفتگوی اختصاصی خود اظهار داشت: این منطقه گردشگری با این استقبال شایسته بهترین امکانات است و توسعه زیرساخت های گردشگری در شهرستان تسریع می شود.

نظری شیخ احمد با اشاره به اینکه امسال در برگزاری این جشنواره ضعف زیر ساخت ‌های اصلی ترین مشکل این منطقه گردشگری است اظهار داشت: در سال آینده که همین جشنواره در منطقه گردشگری فینارود برگزار خواهدشد امکانات موجود مطلوبتر و توسعه خواهد یافت.

نظری آب هوای منطقه و همچنین وجود چنین دریاچه بی نظیر و زیبا در کنار دست خلخال را موقعیت مناسب برای جلب گردشگران و مسافران از سراسر کشور دانست و گفت: در کارگروه ویژه گردشگری شهرستان این مشکل را مطرح و برای بهتر شدن زیرساخت‌ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

فرماندار خلخال از تلاش های ادارات ورزش و جوانان ، محیط زیست و عوامل برگزاری جشنواره تقدیر و افزود: استقبال بی نظیر مردم نشان از شادابی مردم است و تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در این خصوص باید عملی شود و مردم با آرامش و شادابی در کنار هم زندگی کنند.

وی این جشنواره مهمترین گام مهمی برای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان خلخال عنوان کرد و حضور مردم را در این جشنواره کم نظیر و مطلوب عنوان نمود.


ارسال نظرات