خبرهای داغ:
معاون اداری و مالی تعاون روستایی قزوین:

منابع انسانی کارآمد پیشبرد جامعه در راستای توسعه ملی را تضمین می‌کند

معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین گفت: منابع انسانی کارآمد پیشبرد جامعه در راستای توسعه ملی را تضمین می‌کند.
کد خبر: ۸۵۲۷۸۵۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

علی نقی سیمیاری معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به برگزاری دو دوره آموزشی در خصوص فعالیت های نظام های صنفی در قزوین، اظهار کرد: منابع انساني کارآمد باعث افزایش سرمایه، بهره‌برداری از منابع مختلف جامعه و ساخت و تولید روزافزون می‌شود به عبارت دیگر منابع انسانی کارآمد پیشبرد جامعه در راستای توسعه ملی را تضمین می‌کند.

معاون اداری و مالی سازمان تعاون روستایی استان قزوین بیان کرد: امروز اعضاء هیئت های مدیره نظام‌های صنفی به این باور رسیده‌اند که درنظام صنفی آموزش ازجايگاه خاص و ویژه‌ای برخورداراست.

این مسئول تاکید کرد: به ‌منظور تجهيز نيروي انساني سازمان و بهسازي و بهره‌گيري هرچه مؤثرتر از اين نيرو، بي‌شك آموزش يكي ازمهمترين و مؤثرترين تدابير وعوامل براي بهبود امورسازمان بشمارمي‌رود.

سیمیاری تصریح کرد: هدف از تشکیل جلسات گروهی امکان هم‌اندیشی در جهت گسترش دانش و تجارب و در عین حال تبادل این دانش و تجارب و اطلاعات با افراداست.

وی نتایج نهایی آموزش در راستای اهداف نظام در این دو روز را هماهنگ و همسو نمودن هیئت مدیره با سازمان، افزایش رضایت شغلی و بهبود روحیه کارکنان و اعظاءنظام صنفی، كاهش نارضایتی اعضاء نظام و توجه ویژه آنان به نظام، بهنگام سازي دانش نيروي انساني در نظام های صنفی، كمك به تغيير و تحولات نظام بر اساس دستورالعملهای ابلاغی، تقويت روحيه همدلي و همكاري در بين اعضاء هیئت مدیره، اعضاء نظام صنفی عنوان کرد.

 

1002/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار