آیت‌الله موحدی کرمانی در جمع خبرنگاران:

حجت‌الاسلام تقوی به عنوان قائم مقام جامعه روحانیت مبارز انتخاب شد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز از انتخاب حجت‌الاسلام سید رضا تقوی به عنوان قائم مقام این جامعه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۲۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در حاشیه همایش ائمه جماعات استان تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره انتخاب قائم مقام جامعه روحانیت گفت: حجت الاسلام سید رضا تقوی به عنوان قائم مقام این جامعه انتخاب شدند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ارزیابی خود از آینده وحدت اصولگرایان تصریح کرد: من نسبت به وحدت و همگرایی اصولگرایان امیدوار هستم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره احتمال ورود مصداقی جامعه روحانیت مبارز به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این جامعه نسبت به انتخابات مجلس بی تفاوت نخواهد بود و به هر مشکلی نظر خود را اعلام می‌کند ولی اینکه شیوه آن به چه شکلی باشد بعدا اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی خود از عملکرد دولت طی دو سال گذشته گفت: دولت نقاط قوت و ضعف مختلفی داشته است و باید برای رفع نقاط ضعف بیشتر تلاش کند.

آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که امسال سال همدلی و همزبانی است و باید دولت با مردم و مردم با دولت همدل باشند و همدلی یکطرفه نیست و دولت باید مشکلات مردم را تا جایی که می‌تواند حل کند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به قرار داشتن ایران در موقعیت حساس و مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: مقام معظم رهبری مطالبی را که نیاز بوده به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفته‌اند و دیگر نیازی نیست موضوع دیگری را به این مطالب اضافه کرد.

وی در پاسخ به سوالی دیگری درباره دیدار با برخی بزرگان اصولگرایی نظیر آیت‌الله یزدی و جنتی گفت: ما دیداری را با این بزرگواران داشتیم ولی درباره دیدارهای آینده هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم اما این دیدارها در مجموع خوب است و هر چقدر همدلی بیشتر شود بهتر است.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سوالی درباره برخی اقدامات برای برهم زدن جلسات سخنرانی شخصیت‌های مختلف گفت: این کار رفتار مناسبی نیست و من به ‌آن‌ها توصیه می‌کنم این اقدامات را انجام ندهند.

آیت‌الله موحدی کرمانی در پاسخ به سوالی درباره  برخی تجمعات پیرامون مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند که ما باید تیم مذاکره کننده را قبول داشته باشیم و‌آنها از ما هستند و تلاش ایشان نیز این است که این تیم موفق شود؛ البته تذکراتی نیز از سوی مقام معظم رهبری به تیم مذاکره کننده داده شده است.

وی تصریح کرد: عمده تذکرات رهبر انقلاب به تیم مذاکره کننده هسته‌آی این است که ‌آن‌ها متوجه باشند دشمن قدار و دروغگوست.

وی اظهار داشت: راه انتقاد مذاکرات تجمع نیست و اگر حرف حسابی وجود دارد باید به تیم گفته شود و در کل تجمع فایده‌ای ندارد.
ارسال نظرات