همایش پدافند غیر عامل ویژه فرماندهان بسیج شهرستان اردبیل

سرهنگ عبدی: پشتیبانی از جبهه مقاومت را مأموریت ویژه بسیج دانست و خطاب به حاضران گفت:امروز کفر و استکبار جهانی تمام قوا در مقابل اسلام ایستاده و وظیفه ی امروز شما بسیجیان که افسران و سربازان جنگ نرم می باشید سنگین تر از زمان های گذشته شده است.
کد خبر: ۸۵۲۷۹۸۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل؛ همایش پدافند غیرعامل ویژه فرماندهان حوزه ها، پایگاه های مقاومت و گردان های بیت المقدس و کوثر بسیج شهرستان اردبیل امروز با حضور جمعی از بسیجیان و فرماندهان بسیج شهرستان اردبیل در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار شد.
سرهنگ عبدی فرمانده سپاه ناحیه اردبیل طی سخنانی با اشاره به پیروزی های جبهه مقاومت علیه تروریست های تکفیری، پشتیبانی از جبهه مقاومت را مأموریت ویژه بسیج دانست و خطاب به حاضران گفت:امروز کفر و استکبار جهانی تمام قوا در مقابل اسلام ایستاده و وظیفه ی امروز شما بسیجیان که افسران و سربازان جنگ نرم می باشید سنگین تر از زمان های گذشته شده است.
وی با گرامیداشت فرارسیدن ماه رحمت و برکت ماه رمضان، تنها گزینه ی بسیج در مبارزه با دشمنان را حلقه های شجره طیبه ی صالحین خاطرنشان کرد و افزود:فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت باید سرلوحه ی کارشان را چهار نهاد مقدس جامعه یعنی، منزل، مدرسه ، مسجد و محله قرار دهند و سمت و سوی مباحث حلقه های شجره طیبه ی صالحین در ماه مبارک رمضان به سمت قرآن پیش رود.
فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در ادامه طی سخنانی در مورد اهمیت پدافند غیرعامل ، ضرورت جامعه امروزی را آموزش و یادگیری اصول صحیح پدافند غیرعامل دانست و گفت: در این همایش فرماندهان بسیج با اصول ومبانی پدافند غیرعامل، مدیریت بحران، نقش بسیج در پدافند غیرعامل،نقش پدافند غیرعامل در تهدیدات نرم و تهدیدات سایبری و راهکارهای دفاعی آن آشنا شدند.

ارسال نظرات