فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران خبر داد

اعلام آمادگی پلیس برای جمع‌آوری ۱۰ روزه معتادان خیابانی در سراسر کشور

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی پلیس برای جمع‌آوری ۱۰ روزه معتادان خیابانی در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۸۵۳۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری در حاشیه جلسه معاونان سازمان وظیفه عمومی استان‌های کشور با اشاره به آمار متقاضیان طرح جریمه غیبت مشمولان غایب، اظهار داشت: حدود 290 هزار نفر در طرح پرداخت جریمه نقدی مشمولان غایب از خدمت ثبت‌نام کرده‌اند که تاکنون برای 50 هزار نفر از این متقاضیان پیامک تایید درخواست آنها ارسال شده است.

وی ادامه داد: تا این لحظه کارت معافیت 6200 نفر این افراد و صدور کارت 2500 نفر دیگر نیز در دست اقدام است.

فرمانده ناجا با بیان اینکه 2700 نفر از متقاضیان این طرح قادر به احراز شرایط پرداخت جریمه نقدی نشده‌اند، در خصوص زمان ثبت‌نام مجدد متقاضیان این طرح، گفت: برای ثبت‌نام مرحله بعدی و با توجه به نظر ستاد کل نیروهای مسلح، زمان ثبت‌نام مجدد متعاقبا اعلام می‌شود.

پیگیری پلیس برای ایجاد پلیس اقتصادی

اشتری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص سرانجام طرح تشکیل پلیس اقتصادی، اظهار داشت: سال گذشته طرح پلیس اقتصادی تقدیم وزیر اقتصاد شد و من در حاشیه یکی از جلسات با وزیر اقتصاد موضوع را مطرح کردم که در صورت پذیرش این طرح از سوی وزارت اقتصاد، پلیس آمادگی کامل برای اجرای آن را دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص برخورد پلیس با معتادان خیابانی، گفت: نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد تا در صورت وجود کمپ‌های ترک اعتیاد و مراکز نگهداری معتادان خیابانی، تمامی معتادان خیابانی را ظرف مدت 10 روز از سراسر کشور جمع‌آوری کند.

فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: پلیس تمام محل‌ها و پاتوق‌های معتادان ولگرد در تمامی شهرهای کشور را شناسایی کرده و در صورت وجود ظرفیت نگهداری این افراد، قادر به جمع‌آوری آنها در مدت‌ زمان کوتاهی هستیم.

ارسال نظرات