فرماندار نیر خبر داد؛

احداث ساخنمان دانشگاه آزاد نیر در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع

فرماندار شهرستان نیر از آغاز احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیر ظرف یک ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۳۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی, فرماندار شهرستان نیر در جریان بازدید از زمین‌ اهدایی برای احداث دانشگاه آزاد اسلامی در نیر اظهار کرد: ساختمان این دانشگاه در شهرستان نیر با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی از احداث آن در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و تصویب هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی نیر که در حال حاضر در ساختمان استیجاری فعالیت می‌کنند، در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال ظرف یک ماه آینده عملیات احداث آن آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان نیر با اشاره به اهدای این زمین گفت: این زمین توسط مؤسسه خیریه حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) نیری‌های مقیم تهران خریداری شده و به همین منظور برای احداث ساختمان دانشگاه آزاد اهدا شده است.

فرماندار شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: زیرساخت‌های لازم از محل منابع اعتباری کمک‌های دولتی و بقیه با کمک‌های مردمی اجرا می‌شود.

در ادامه یوسف اسماعیلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیر با اشاره به تعداد رشته‌های این دانشگاه بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیر در حال حاضر با پنج رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی و چهار رشته کاردانی با تعداد 250 نفر دانشجو فعالیت می‌کند.


ارسال نظرات