پیش بینی اختصاص بودجه برای پروژه‌های مجتمع‌های آبرسانی شهرستان نیر

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: پیش بینی می شود 50 میلیارد ریال برای پروژه‌های نیمه‌تمام و مجتمع‌های آبرسانی شهرستان نیر اختصاص یابد.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۳۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نیربا حضور اعضا در محل دفتر فرمانداری تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز به اجرای عملیات سه مجتمع آبرسانی شهید محمدزاده، شهید کسایی و دورسون‌خواجه شهرستان نیر اشاره کرد.

قنبری گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال از منابع ملی و بخش مجتمع‌های روستایی و از محل صندوق توسعه ملی اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام و مجتمع‌های آبرسانی شهرستان نیر اختصاص یابد.

فرماندار شهرستان نیر نیز از جذب 30 میلیارد تومان اعتبار در سال‌ گذشته از منابع ملی و استانی در مسیر توسعه این شهرستان با اهداف کلان خبر داد.

وی از کم شدن اعتبارات امسال شهرستان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته از بخش‌ها و قسمت‌های مختلف منابع ملی و استانی 30 میلیارد تومان اعتبار جذب شهرستان نیر شده بود و امسال نیز اعتبارات شهرستان نیر سه میلیارد و 500 میلیون تومان است که باید تلاش کرد تا مانند سال گذشته از منابع مختلف ملی و استانی اعتبارات جذب شهرستان کنیم.

فرماندار نیر از دستگاه‌های شهرستان خواست تا پروژه‌های مهم شهرستان را اولویت‌بندی کرده و پروژه‌های نیمه‌تمام را به اتمام برسانند.

در این جلسه شکوهی نماینده مدیریت سازمان برنامه بودجه استان اردبیل با اشاره به اعتبارات امسال استان افزود: امسال اعتبارات استان اردبیل 80 میلیارد تومان است که این اعتبارات باید صرف پروژه‌های نیمه‌تمام شود.

ارسال نظرات