يادداشت/ 175 غواص دريادل؛

یوسف نامان برگشتند

گاهی وقت ها که تاریخ روزگارمان را ورق می زنیم روزهایی باشکوه در میان آن چنان مبهوتت می کند که سخت فرو می مانی در ابهت آن، روزهایی که در تقویم تاریخمان كم نيستند و امروز نیز از آن روزهاست.
کد خبر: ۸۵۲۸۷۶۵
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

امروز با آمدن غواصان سرزمینمان عشق مات ماند و شکوه به تماشا نشست اقتدار مردان این آب و خاک را که برای صید آنچه که در غور عشق می جستند عارفانه از عاشقانه هایشان گذشتند.

غواصان شهیدمان برگشتند در آستانه بهار قرآن تا بهانه دلتنگی هایمان باشند برای ندبه ها، شکوه ها و ضجه هایمان تا ترنم اشک هایمان غم غربتشان را به نام بلند این اشنایان کوی عشق گره بزنند و از خدا طلب مغفرت کنند.

امروز آشنایان کوچه باغ های آرزو برگشتند تا چشمان کنعانی پدرانی را شفا بخشند که سال ها چشم انتظار، نگاهشان در قاب پنجره، دلتنگی سرود ولی امروز .... .

امروز مردم ایران با همه انتظاری که لحظه هایشان را با آن متبرک می کنند به استقبال این غواصان عاشق آمدند تا جای پدردان و مادرانی را خالی کنند که صبورانه عطر یوسف نامان خود را در کوچه ها پراکندند، آمدند تا بگویند مقدمتان مبارک باد که صفابخش روزهای پایان بهار و آغاز رمضان شدید.

مقدمتان مبارک باد که باردیگر نوای وحدت را در میان امت وفادار اسلام سرداده و هوای سرزمینمان را معطر کردید تا آغاز نیازهایمان را با زمزمه سوز و گداز عشقتان بسرائیم و سر بر گریبان غربت و اندوه، شب ناله هایمان را برای شب های قدر بخوانیم که به یقین شکوفه های زیبایی بر سرشاخه های اجابت خواهد نشست.

رقیه غلامی
ارسال نظرات
آخرین اخبار