خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جلفا:

حرمت سپاه از برکت خون شهداست

فرمانده سپاه جلفا در محفل انس و مودت بازنشستگان این سپاه، گفت: بازنشستگان سپاه به عنوان بدنه قوی و با ارزشی برای سپاه و بسیج هستند که در هر زمان به وجود و حضور آنها در کنار خود افتخار می کنیم.
کد خبر: ۸۵۲۸۹۲۷
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، احمد تقی پور، افزود: باید از همه ظرفیت ها و تجربه پیشکسوتان استفاده شود چراکه این تجارب به آسانی به دست نیامده و نیروهای جوان باید در همه فعالیت های کاری از این افراد استفاده کنند.

وی در ادامه به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره کرد و اظهار داشت: دشمن از همه ابزار و امکانات خود برای بی هویت کردن جوانان ما استفاده می کند و همه ما وظیفه داریم با تبعیت از ولایت با دشمن به خصوص در جنگ فرهنگی مبارزه کنیم.

تقی پور با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس توانستیم با دستان خالی سپاه را منسجم و مقتدرتر کنیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حال حاضر قدرت نخست منطقه است و این نشانه عزت و ایثارگری های پاسدارانی است که همه عمر خود را صرف اسلام و انقلاب کردند.

وی در پایان سخنان خود به انتقال ارزش های انقلاب به نسل های جوان اشاره کرد و گفت: حضور دایمی بازنشستگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت درپایگاههای مقاومت بسیج و در کنار جوانان می تواند تاثیر بسزایی در انتقال ارزشهای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به نسل های بعدی داشته باشد.

آیین محفل انس و مودت سپاه جلفا با حضور جمعی از مسئولان استانی و پیشکسوتان جبهه وجنگ در جوار بارگاه امامزاده اسماعیل(ع) -از نوادگان امام موسی کاظم(ع)- روستای زاویه برگزار شد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار