آموزش یک روزه شورای پایگاه و حوزه های بسیج شهرستان شهرکرد

کارگاه آموزشی یک روزه ویژه شورای پایگاه و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان شهرکرد در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۲۹۶۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در جمع فرماندهان و مسئولین پایگاه ها و حوزه های مقاومت شهرستان شهرکرد گفت: ما خدا را شکر می کنیم به خاطر نعمت ولایت و امامت و اینکه در سایه پرخیر و برکت انقلاب اسلامی و تحت زعامت رهبری فرزانه هستیم .

مسئول حوزه علمیه امامیه برادران شهرکرد، افزود: در ماه مبارک رمضان، سفره ای از برکات پهن شده و خوشا به حال کسی که در این ماه عزیز از این برکات هرچه بیشتر بتواند استفاده کند .

فاطمی، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه قرائت قرآن و عمل کردن به دستورات آن است. هرکس به دستورات قرآن عمل کرد به نتیجه خوبی می رسد و کسی که عمل نکند هر کسی که باشد با هر شخصیتی به نتیجه نخواهد رسید و رستگاری این دنیا و آخرت را از دست خواهد داد.

حجت الاسلام مسلم رئیسی، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه شهرکرد نیز در این کارگاه آموزشی ضمن خوشامد گویی و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان گفت: کلاس های آموزش یک روزه شوراهای پایگاه و حوزه ها با هدف ارتقاء سطح آمادگی و توانمندی شوراهای پایگاه و حوزه بسیج در راستای تحقق ماموریت های محوله بسیج است.

رئیسی ادامه داد: نتایج و پیامد های مورد نظر از برگزاری کلاس های آموزشی یک روزه این است که؛ایجاد انگیزه و زمینه سازی خدمتگذاری موثر مخاطبین در ابعاد مختلف بسیج، توجیه اعضای جدیدالورود شورای پایگاه و حوزه ها نسبت به وظایف و انتظارات بسیج، به روز رسانی اطلاعات شوراها براساس آخرین تغیرات ایجادشده، تحقق سیاست کادریابی و سازماندهی صدرصدی رده های بسیج تا سطح پایگاهی را به دنبال دارد.

ارسال نظرات