امروز قول مساعد خود را عملی کنید

جناب استاندار؛ مرکز شفای یزد (شبکه فعالین ازدواج) را دریابید

پیشتر شخص جنابعالی و معاون سیاسی و امنیتی شما با توجه به دغدغه ی بجایی که در خصوص تسهیل و ترویج ازدواج آسان جوانان داشته اید قول مساعدت برای رفع این مشکل داده بودید که در حال حاضر این توقع وجود دارد که به وعده هایتان عمل کنید.
کد خبر: ۸۵۳۰۴۵۰
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ به نقل از طلوع یزد، جناب آقای استاندار همانطور که می دانید شبکه فعالین ازدواج در یزد یکی از فعال ترین موسسات مردم نهاد است و برای برخی استان های کشور الگویی مناسب جهت راه اندازی مرکزی برای رسیدگی به امور ازدواج جوانان بوده و هست.

این مرکز تا کنون در ملکی واقع در خیابان مکتب امام مستقر بوده که آن ملک متعلق به بهزیستی است و اخیرا با پیگیری های اداره بهزیستی دستور تخلیه مکان برای مرکز شفا صادر شده است.

جای سئوال دارد که آیا بهزیستی زحمات و خدمات این مرکز را نمیداند و نسبت به خدمات ارزنده آن بی خبر است.

مگر فعالیت این مرکز جز ترویج و تسهیل امر ازدواج جوانان و اقدامی همسو با فعالیت نهادهایی مثل بهزیستی و… است.

آقای استاندار با گرفتن مکان از این موسسه و اخلال در روند خدمت رسانی آن چه کسی نفع می برد و این اقدام نسنجیده به سود کیست نکند خدایی نکرده این اقدام بهزیستی سیاسی و به نوعی تسویه حساب جناحی است.

پیشتر شخص جنابعالی و معاون سیاسی و امنیتی شما با توجه به دغدغه ی بجایی  که در خصوص تسهیل و ترویج ازدواج آسان جوانان داشته اید قول مساعدت برای رفع این مشکل داده بودید که در حال حاضر این توقع وجود دارد که به وعده هایتان عمل کنید.

انتهای پیام/س



ارسال نظرات