بررسی مشکلات برق شهرستان لردگان با حضور مسئولین

مشکلات برق شهرستان لردگان در نشست مشترک فرماندار و بخشداران این شهرستان با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بررسی شد.
کد خبر: ۸۵۳۰۵۰۹
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار شهرستان لردگان در این جلسه با تقدیر از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان در سطح شهرستان خواستار ارائه مطلوب تر این خدمات شد.

ابوالقاسم کریمی، همچنین با بیان اینکه مشکلات متعددی در حوزه برق از قبیل افت ولتاژ برق شهرستان بویژه بخش فلارد، جابجایی تیربرق های معابر شهری و روستایی، روشنایی معابر و آمار بالای خاموشی که در سطح شهرستان وجود دارد گفت: با توجه به جمعیت و وسعت شهرستان می طلبد تا شرکت توزیع نیروی برق استان توجه ویژه ای به این شهرستان و رفع مشکلات بر اساس شاخص ها داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز اظهار داشت: تاکنون اقدامات متعددی در خصوص کیفیت و روشنایی معابر شهرها و روستاهای شهرستان لردگان توسط اکیپ های شرکت توزیع نیروی برق استان و بخش خصوصی انجام شده است.

روزبه هاشمی افزود: با اجرای طرح های فوق توزیع در شهرستان درصددیم تا مشکل افت ولتاژ را نیز بطور کلی برطرف کنیم.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد نقاطی که افت ولتاژ مربوط به شبکه های توزیع است با همکاری بخشداری ها و شرکت برق مشخص شوند تا شرکت برق نسبت به اصلاح شبکه توزیع اقدامات لازم همچون تزریق ترانس را انجام بدهد که در این زمینه نیز تزریق 20 ترانسفورماتور برای شهرستان لردگان در نظرگرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: برای بالابردن کیفیت پاسخگویی خدمات برق به مشترکین بویژه پاسخگویی تلفن 121، نیروی انسانی در شهرستان توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان افزایش داده شد.

در این جلسه همچنین بخشداران پنج بخش شهرستان لردگان به بیان مشکلات بخش های خود در حوزه برق پرداختند.

ارسال نظرات