حجت‌الاسلام‌ ذوالنور در مراسم یادبود شهدای غواص:

پیام شهدا هم این بود که کلید حل مشکلات در دستان آمریکا نیست

در دوران قحطی معنویت، حضور 175 شهید غواص در جامعه معنویت ویژه‌ای به کشور بخشید و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر بیمه کرد.
کد خبر: ۸۵۳۰۸۱۱
|
۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸
غواصان شهید با رجعت خود روح حیات را به جامعه بازگرداندند/ درافکار عمومی القاء شده که مشکلات مملکت به تواقفات هسته‌ای گره خورده/ دشمن امروز به دنبال کاهش نفوذ ولایت است
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مجتبی ذوالنور در مراسم یادبود صد و هفتاد و پنج شهید غواص که در مصلای کرج برگزار شد اظهارداشت: ما هر چه داریم به لطف برکت شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است و 175 شهید غواص با رجعت خود روح حیات را به جامعه بازگرداندند.
وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم افزود: شهدا آمده اند ولایت مداری را ترویج دهند و مردم را بر سر سفره معنویت دعوت کرده‌اند و باید عنوان کنم که دشمن امروز به دنبال کاهش نفوذ ولایت است.

وی با اشاره به اینکه  یاد و خاطره شهدا، وصایای این بزرگان و فرهنگ شهید و شهادت به منزله نزول باران در جامعه است گفت: شهدا بر سرزمین های خشکیده و دلها نازل شده اند چراکه آنان در دوران کمبود معنویات و تهدیدهای مختلف برای انقلاب اسلامی به کمک آمده اند. 

حجت‌الاسلام‌ ذوالنور تصریح کرد:در دوران قحطی معنویت حضور این شهدا در جامعه معنویت ویژه‌ای به کشور بخشید و آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر بیمه کرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه حضور شهدای غواص در جامعه بیانگر این است که آن‌ها بار دیگر مردم را از نگرانی و دلهره نجات دادندگفت: شهدا آمده اند بگویند که ما با دستان بسته دفاع از ولایت را فراموش نکردیم و دست از آرمان های انقلاب برنمی داریم و پیام دادند که ما بر مسیر حق ایستاده‌ایم اما گوش‌هایمان کلام امام را از یاد نبرد.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص بازگشت شهدای غواص گفت: این شهدا در زمانی به آغوش مردم و انقلاب بازگشتند که شدیداً نیاز آن‌ها در جامعه احساس می‌شد.

وی با اشاره به جوسازی در عرصه‌های مجازی علیه فرهنگ شهدا و آرمان‌های امام (ره) گفت: 175 شهید غواص به فریاد "وا اماما" امام خامنه ای در سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران پاسخ دادند و اعلام حضور و بروز کردند.

این کارشناس سیاسی با تاکید بر اینکه در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور به این جانفشانی‌ها نیازمندیم گفت: شهدا هرگز دست از آرمان‌های امام و انقلاب بر نداشتند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کلید حل مشکلات اقتصاد کشور در تکیه بر توانمندی‌های داخلی و اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: تحریم‌ها بر جامعه موثر نیست اما متاسفانه برخی مسئولان به دنبال بزرگ کردن تحریم‌ها و قدرت دشمن و همچنین تحقیر توانمندی‌های داخلی هستند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنانش اظهارکرد: در سال 88 همه رسانه‌های خارجی و فضای مجازی جریان فتنه را مورد حمایت خود قرار داده و یک خط را دنبال می‌کردند.

وی ادامه داد: فتنه‌گران همچنین تریبون برخی مجالس مذهبی کشور را به خدمت گرفته‌ بودند و این درحالی بود که برخی در این ایام سکوت می‌کردند و خطبه‌های نماز جمعه صرف قصه‌گویی‌ها و مسائل حاشیه‌ای می‌شد و رژیم غاصب صهیونیستی و  امریکا و استکبار جهانی از فتنه‌گران حمایت می‌کردند.

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان ساخت: دو عامل جامعیت و کفایت ولی‌فقیه و توسل به امام عصر(عج) سبب شد نظام سیاسی کشور فرو نریزد و مردم در حماسه 9 دی آخرین میخ را بر تابوت فتنه 88 کوبیدند و حضور چشمگیر، بصیرت و بیداری مردم با رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب براندازی کامل فتنه شد.

این کارشناس سیاسی خطاب به همه اقشار جامعه و مردم خواستار فراگیری و انتقال منویات، فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری به جامعه شد و بیان داشت: فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب به فرهنگ تبدیل کنیم که تحقق این مهم وظیفه همگانی مردم و اقشار مختلف جامعه است.

جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواص را کوره‌ راه‌های خاکی برای ارتباط مردم با مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت:اگر خواص بریدند مردم متوسل به آن‌ها نشده و ازآنان عبور کردند.

حجت الاسلام ذوالنور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحریم های صورت گرفته علیه ایران اسلامی عنوان کرد:تحریم هسته‌ای، تحریم حقوق بشر، تحریم موشک‌های بالستیک از موارد مهم تحریم‌ها است که جان کری هم به این نکته اشاره داشت.

وی راه حل غلبه بر اعمال فشارها و تحریم‌ها و مشکلات را در دستان مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: متاسفانه به افکار عمومی القاء شده که مشکلات کشورمان به توافقات هسته‌ای گره خورده است در حالی که به تعبیری می توان گفت، از نظر شهدا کلید حل مشکلات سیاسی در لوزان و نیویورک و در دستان آمریکا نیست و تا زمانی که سیاست های اقتصاد مقاومتی را  پیاده نکنیم مشکلات اقتصادی کشور حل نخواهد شد.

ذوالنور با تاکید بر اینکه امروز اگر دیگران هم غیر از پیروی از مقام معظم رهبری عمل کنند به این مصیبت دچار می‌شوند گفت: معظم له در نظر داشتند سال 74 برنامه اقتصادی بدون وابستگی به نفت را ارائه دهند و این انجام شد اما پس از گذشت یک سال تنها گرد و خاک بر روی آن باقی ماند و عملیاتی نشد.

وی اظهار داشت: اگر دولت های گذشته هر کدام در هر سال فقط 5درصد از وابستگی به نفت را کم می کردند و این درصد را حتی به عنوان کسری بودجه در جهت کاهش اتکا درآمد کشور به نفت می پذیرفتند، هیچ مشکلی به وجود نمی آمد و دیگر امروز وابستگی به نفت وجود نداشت و و پول آن را قطره‌چکانی و با منت به ما پرداخت کنند.

ذوالنور گفت: عدم توانایی ازدواج و بیکاری جوانان، عدم توان خانواده ها در امرار معاش زندگی، بروز مشکلات سوءتغذیه و بیماری از جمله مشکلاتی است که به دلیل ضعف و ناتوانی اقتصادی کشور به وجود آمده است که تماماً به دلیل عدم تعهد و پاسخگویی مسئولین به اوامر رهبری بوده که از موضوعات مهم در خصوص رفع اتکا اقتصاد کشور به درآمدهای نفتی به شمار می رود.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه کلید حل مشکلات کشور در لوزان نیست و اطلاعات هسته‌ای و اجازه بازجویی از فرماندهان نظامی را به دشمنان نمیدهیم،گفت: این موارد باید مورد توجه قرار گیرد و شهدای غواص آمده‌اند تا راه را به ما نشان دهند و امروز دشمنان نمی‌توانند شخصیت‌هایی که باطن گرگ دارند را به عنوان محبوب مردم به آنان قالب کرده و ارزش‌ها را مخدوش کنند.

حجت الاسلام ذوالنور در قسمت دیگری از سخنانش در واکنش به آب‌بازی مختلط در کرج نیز اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان شاهد آب‌بازی مختلط دختر و پسر جوان بودیم که این رفتارها در سایه کوتاهی ما و نادیده گرفتن راه و خون شهدا و عدم انجام امر به معروف و نهی از منکر است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها