بمناسبت هفته قوه قضاییه صورت گرفت؛

دیدار رییس و کارکنان حوزه قضایی با امام جمعه اصلاندوز

بمناسبت هفته قوه قضاییه کارمندان و اعضای شورای حل اختلاف به همراه رییس دادگاه عمومی شهر اصلاندوز با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۳۰۹۲۳
|
۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز, در این دیدار که در دفتر امام جمعه اصلاندوز برگزار شد،"حمید پور صدقی" رییس دادگاه عمومی بخش اصلاندوز با تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت دکتر بهشتی اظهار کرد:دستگاه قضایی با تمام توان خود در همه عرصه ها حاضر و نسبت به پیش گیری از وقوع جرم و برخورد شدید با مجرمان تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی و امکانات ناکافی در دادگاه عمومی بخش اصلاندوز مشکلاتی را بوجود می آورد افزود:استفاده از نیروهای بومی در این دادگاه ضروری است.

پور صدقی با اشاره به عملکرد خوب و بدون حاشیه کارکنان و شوراهای حل اختلاف دادگاه عمومی اصلاندوز گفت:در این راستا دادگاه عمومی بخش اصلاندوز توانسته در بین حوزه های قضایی استان اردبیل جزو رتبه های اول و دوم واقع شود و این رتبه در استان نشان از فعالیتها و عملکرد خوب این حوزه است.

رییس دادگاه عمومی اصلاندوز همچنین عامل ازدیاد طلاق در منطقه را ضعف فرهنگی خانواده ها دانست و گفت:ازدواج اجباری،اختلاف سنی،عدم تمایل به زندگی زوجین و ازدواج سنتی باعث افزایش طلاق در منطقه شده است که امیدواریم با فرهنگسازی در امر ازدواج و جلوگیری از طلاق در منطقه قدمهای مثبتی برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" امام جمعه اصلاندوز در بیاناتی ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تقدیر از زحمات قاضی و کارکنان دادگاه اصلاندوز و تلاش آنان در برقراری امنیت در منطقه، هفته قوه قضاییه را به همه قضات و کارکنان دستگاه قضایی تبریگ گفت و برای کارکنان این دستگاه از خداوند متعال موفقیت روز افزون در تامین امنیت در راستای آرمان های امام راحل، انقلاب و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را خواستار شد.

وی افزود:یقینا قوه قضاییه امنیت و آسایش را برای جامعه فراهم کرده بطوریکه بالای سر سایر ارگانهای دیگر است.

امام جمعه اصلاندوز امنیت،عدالت و فراوانی را از خصوصیات یک جامعه ایده آل دانست و گفت:کسی که در مسند قضاوت چه قاضی،چه شوراهای حل اختلاف و چه کارکنان می نشیند باید اجرای عدالت در جامعه و قاطعیت را سرلوحه خود قرار دهد.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به افزایش نگران کننده آمار طلاق در جامعه بخصوص در منطقه ،عدم دقت در ازدواج را عامل اصلی افزایش طلاق دانستو گفت:خانواده ها باید فرزندان خود را در امر انتخاب همسر یاری کرده و راهنمایی های دقیق کنند چرا که ازدواج موفق باعث زندگی سالم و پایدار می شود.

ارسال نظرات