در گفتگو با بسیج کارگری

نتیجه توافق هسته ای باید به گونه ای باشد که همزمان با توافق کلیه تحریم ها برداشته شود

حسن زارع مدیر واحد تولیدی ،نخبه و مخترع بسیجی استان یزد در مصاحبه با خبر نگار بسیج کارگری بیان نمودند:به هیچ وجه نباید به نمایندگان سازمان ملل اجازه بازدید از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای داده شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۱۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛حسن زارع مدیر واحد تولیدی ،نخبه و مخترع بسیجی استان یزد در مصاحبه با خبر نگار بسیج کارگری بیان نمودند:به هیچ وجه نباید به نمایندگان سازمان ملل اجازه بازدید از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای داده شود.وی در این مصاحبه بیان داشت با توجه صنعت ملّی کشورمان نباید از تحریم های ظالمانه ای که علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است بترسیم. کشور ایران توانایی مقاومت در مقابل تحریم ها رانشان داده است و قدرت لازم برای جبران و مقابله بر علیه تحریم ها را دارد.

ایشان در خصوص اعتماد به طرف مقابل مذاکرات اظهار داشتند: تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشان داده است کشورهای طرف مقابل ایران در مذاکرات قابل اعتماد نیستند و این امر برای ملّت ایران ثابت شده است. ایشان تصریح کردند: نتیجه توافق هسته ای باید به گونه ای باشد که همزمان با توافق کلیه تحریم ها برداشته شود.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم کبیر انقلاب در خصوص نظارت های نمایندگان سازمان ملل از مراکز نظامی و دانشمندان، تأکید کردند به هیچ وجه نباید به نمایندگان سازمان ملل اجازه بازدید از مراکز نظامی و دانشمندان هسته ای داده شود.

آقای زارع در همین راستا ادامه داد: مسئولین طرف ایرانی مذاکرات هسته ای باید آرمان های انقلاب اسلامی، وجدان خود و خط شهیدان انقلاب را در نظر بگیرند و تصمیم گیری درست و صحیحی در مواجه با خواسته های طرف مقابل مذاکرات داشته باشند.

این مدیر واحد تولید تصریح کرد: ما به دنبال مذاکره و یک توافق خوب هستیم. منظور از یک توافق خوب این نیست که کشور ما فقط بخواهد به تنهایی از مذاکرات سود ببرد. مذاکرات باید به نحوی پیش برود که هر دو طرف مذاکره آسیب نبینند و حقوق همه کشورهای طرفین مذاکرات حفظ بشود.

ارسال نظرات