سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان مرزی بندر آستارا:

مبلغین در راستای تبلیغ و ترویج دین اسلام همت ویژه کنند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا تأکید کرد: مبلغین و روحانیون در ماه مبارک رمضان در راستای تبلیغ و ترویج دین اسلام همت ویژه کنند.
کد خبر: ۸۵۳۲۲۱۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

حجت‌الاسلام ابراهیم حاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: رسالت همه پیامبران تبلیغ دین بود و آنان در این راه فقط از خدا می‌ترسیدند و تبلیغ دین می‌کردند.

وی اضافه کرد: این امر وظیفه روحانیون و مبلغین را سنگین و خطیر می‌کند که به تبلیغ و ترویج اسلام ناب محمدی در ماه مهمانی خدا بپردازند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی  بندر آستارا تصریح کرد: باید در هر پست و مقامی که هستیم پرچم و بلندگوی دین باشیم و به اسلام خدمت کنیم و با الگوگیری از حضرت امام خمینی (ره) درس ایثار، مقاومت و  صبر را از ایشان بیاموزیم و در راه اعتلای توحید و اسلام گام برداریم.

حجت الاسلام حاتمی با بیان اینکه آسیب‌های زیادی از طریق دشمنان برنامه ریزی شده و جامعه ما را تهدید می‌کند، متذکر شد: راه نجات و گرفتار نشدن ما در دام توطئه‌های دشمنان در توسل به دین اسلام، قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) است.

این کارشناس دینی در ادامه از روحانیون و مبلغین خواست نسبت به تبیین اهداف نامگذاری سال جدید که سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی است، اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام حاتمی در پایان بر هوشیاری مبلغین و لزوم تعامل و همکاری آنان با مسئولین محلی جهت رعایت مسائل امنیتی و پشتیبانی در کلیه مراسم‌ها و برنامه‌ها تاکید و خاطرنشان کرد: مبلغین در مراسمات ماه مبارک رمضان مردم را برای شرکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی دعوت کنند.

ارسال نظرات