در چهار رده سنی؛

مسابقه حفظ قرآن در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان مسابقه حفظ قرآن در چهار رده سنی و به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۵۳۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ مجتبی شهامی اظهار کرد: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در حسینیه اعظم زنجان در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: حسینیه اعظم زنجان با توجه به ماه مبارک رمضان در نظر دارد طبق فرامین و بیانات مقام معظم انقلاب برای ارتقا و تشویق نونهالان و نوجوانان با موضوعیت قرآن مسابقه‌ای را برگزار کند.

مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان با اشاره به نحوه حضور در مسابقات بیان کرد: این مسابقه در چهار رده سنی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه نونهالان تا هفت سال برای حضور در این مسابقه باید حداقل 10 سوره را حفظ کنند، افزود: کودکان هفت تا 10 سال نیز باید 15 سوره قرآن را حفظ کنند.

شهامی با اشاره به اینکه کودکان 10 تا 14 سال نیز برای حضور در این مسابقه باید 20 سوره قرآن را حفظ کنند، تصریح کرد: نوجوانان 14 تا 18 ساله نیز موظف به حفظ 25 سوره قران در این مسابقه خواهند بود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند تا 10 تیرماه مصادف با 14 رمضان نام و نام خانوادگی و سن خود را به شماره پیامک 2000144 ارسال کنند، افزود: این مسابقه در 11 تیر ماه مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع)و به صورت حضوری برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

ارسال نظرات