امام جمعه اصلاندوز؛

بیانات رهبری فصل الخطاب مذاکرات هسته ای است

امام جمعه اصلاندوز سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام را فصل الخطاب مذاکرات هسته ای عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۷۶۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های نماز جمعه اصلاندوز سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام را فصل الخطاب و منشور مذاکرات هسته ای عنوان کرد و گفت:رهبری انقلاب نحوه برخورد و عکس العمل در خصوص مذاکرات هسته ای را به بهترین نحو ترسیم کردند.

وی به فراز دیگری از سخنان رهبری در ارتباط با مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود:ایران به دنبال یک توافق خوب است و طبق فرمایشات رهبری،تحریم های اقتصادی،مالی و بانکی باید فوراً هنگام امضای توافقنامه لغو شود.

امام جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله بهشتی اظهار کرد: منافقان کوردل کوشیدند با شهادت آیت الله بهشتی، انقلاب را سرنگون کنند اما خون شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی که به گفته امام راحل یک ملت بود؛ نهال انقلاب را آبیاری کرد.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به ابعاد شخصیتی شهید بهشتی تاکید کرد و افزود:شهید بهشتی علمی،فرهنگی و دینی و کارشان قوی و محکم برای نظام اسلامی بود که دشمن با شناخت علمی و سیاسی ایشان انقلاب اسلامی را از این نعمت محروم کرد.

او ادامه داد:همچنین منافقان در تیرماه سال 1360 ، عملیات سوءقصد نافرجام علیه مقام معظم رهبری انجام دادند اما خوشبختانه و به خواست خداوند متعال، ایشان سلامتی خویش را بازیافتند.
خطیب جمعه اصلاندوز در پایان سخنانش به هفته مبارزه با مواد مخدر نیز اشاره کرد و گفت: دنیای استکبار، یکی از عوامل اصلی توزیع مواد مخدر است و مسوولان و همچنین خانواده ها باید هوشیارتر باشند تا جوانان ما به دام بلای خانمانسوز اعتیاد نیفتند.

وی آسیب پذیری جوانان در دوران بلوغ،اعتماد به نفس کاذب،سطح تحمل پذیری پایین،ناکامی در اهداف زندگی ،فقر عاطفی خانوادگی و اختلالات افسردگی را از علل و عوامل روانی تاثیرگذار بر گرایش افراد به مصرف مواد مخدر دانست.

سخنرانی در موضوع سالروز وفات حضرت خدیجه(س)،سالروز بمباران شیمیایی سردشت در سال 1366 ،فرخنده میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت آیت الله صدوقی از دیگر مواردی بود که امام جمعه اصلاندوز در خطبه‌های امروز نماز جمعه به آنها پرداخت.

ارسال نظرات