دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان خبر داد:

اجرای طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در گیلان

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان از اجرای طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در استان با هدف اجرایی شدن فرامین دینی و عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۳۴۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، از اجرای طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح با تشکیل گروه های امر به معروف و نهی از منکر در استان گیلان اجراء می شود.

وی تصریح کرد: این طرح به منظور تحقق اصل هشتم قانون اساسی در راستای فرامین بنیان گذار جمهوری اسلامی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اجرایی شدن فرامین دینی و عمومی شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و بالا بردن سطح آگاهی مردم در تحقق ترویج، توسعه فرهنگ عمومی و بهره برداری مطلوب از ظرفیت های موجود جامعه با ارائه الگو جهت وحدت رویه در سطح استان و جلوگیری از روش های متناقض، موازی و سلیقه های شخصی  اجرا می شود.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان اضافه کرد: در این طرح داوطلبان در قالب گروه های امر به معروف و نهی از منکر عمومی و تشخیص تخصصی به تفکیک خواهران و برادران پس از  شناسایی، جذب و گزینش سازماندهی می شوند.

حجت الاسلام شفیعی زاده افزود: افراد این گروه ها پس از جذب و آموزش در گروهای ده نفری در سطح استان و شهرستان ها بکارگیری خواهند شد. 

وی ترویج و توسعه فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با گسترش معروفات را از مهم ترین اهداف این طرح دانست و گفت: با اجرای این طرح بدنبال آن هستیم تا زمینه گناه و منکرات در میان امت اسلامی برچیده شود.

حجت الاسلام شفیعی زاده با تشکر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در تصویب قانون حمایت از آمران معروف و نهی از منکر وظایف ستاد را مشخص نموده اند خاطرنشان کرد: انشاءا... پس از ابلاغ ریس جمهور اجرای آن در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

وی ایجادنظام اسلامی وحفظ نظام اسلامی، حفظ عزت و آبروی ملت ایران، اعتلای فرهنگ، سلامت محیط اخلاقی، سلامت محیط خانواده، تکثیر نسل و تربیت نسل جوان آماده برای اعتلای کشور، رونق دادن به اقتصاد و تولید، گسترش علم و فناوری، استقرار عدالت قضائی و عدالت اقتصادی، مجاهدت برای اقتدار ایران و فراتر از آن، امت اسلامی و تلاش و مجاهدت برای وحدت اسلامی را از مهمترین معروفات در جامعه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 94 در حرم رضوی مشهد عنوان کرد.

دبیر ستا احیاء امر به معروف و نهی از منکر گیلان ابتذال اخلاقی، کمک به دشمنان اسلام، تضعیف نظام اسلامی، تضعیف فرهنگ اسلامی، تضعیف اقتصاد جامعه و تضعیف علم و فناوری را از مهمترین منکرات در جامعه براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 94 در حرم رضوی مشهد بیان کرد.

ارسال نظرات