در حوزه مقاومت بسیج فجر شهرستان مهریز:

پنجمین جلسه ستاد مرکزی یادواره لاله های عاشورایی با حضور فرمانده پایگاه ها برگزار شد

پنجمین جلسه یادواره 72 لاله های عاشورایی با حضور خواهران و برادران و مسئولین کمیته ها در محل حوزه فجر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۶۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: پنجمین جلسه یادواره 72 لاله های عاشورایی با حضور خواهران و برادران و مسئولین کمیته ها در محل حوزه فجر برگزار گردید. در ابتدا فرمانده حوزه فجر ضمن تقدیر و تشکر؛ به این سخن مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست اشاره نمود و گفت که این کار شما و برگزاری یادواره های شهدا از ارزش بالایی برخوردار است و یکی از ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن و مقابله با تهاجم فرهنگی برگزاری همین یادواره های شهدا و شناساندن دقیق انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز است.

برادر کربلایی در ادامه صحبت هایش گفت: آگاه کردن نسل امروز از اهدافی که دشمن در هشت سال دفاع مقدس داشت و هنوز نیز می خواهد آن اهداف را دنبال کند نابود کردن اسلام و حداقل جلوگیری از پیشرفت مسلمانان است.

سپس مسئول ستاد یادواره روستای مدوار گزارشی از وضعیت کار یادواره را به حاضرین داد و درخواست ها و نیازهای خود را مطرح نمود.

 لازم به ذکر است که سومین یادواره 72شهید دهستان خورمیزات امسال به میزبانی روستای مدوار در تاریخ های 14و15مرداد ماه سال جاری در روستای مدوار برگزار می شود.

ارسال نظرات