فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس:

بسیاری از برگ‌های تاریخ را شهدا رقم زده‌اند

هرچه در این نظام داریم از برکت شهداست و باید بدانیم که خیلی از برگ‌های تاریخ را شهدا رقم زده‌اند.
کد خبر: ۸۵۳۳۷۵۰
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه بندرعباس  با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه و فرماندهان حوزه‌های مقاومت دیروز، 6 تیرماه در سالن جلسات سپاه ناحیه برگزار شد.

 حجت‌الاسلام برزگرپور، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: خداوند تبارک و تعالی آگاهی و دانش کامل بر آسمان‌ها و زمین و آنچه بطور آشکار و پنهان است دارد لذا اگر ما این باور را داشته باشیم در نتیجه از بدی‌ها و خطاها فاصله می‌گیریم و دعا می‌کنیم خداوند متعال هم این توفیق را به ما عنایت کند که در سایه این ماه عزیز به سختی با شیاطین انسی و جنی مبارزه کنیم.

 وی با اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه(س) و تسلیت این روز اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) کسی بود که با ایثار و از خودگذشتگی و محبت بخاطر پیامبر گرامی(ص) و دین اسلام از همه نزدیکان، مال و زندگی خود گذشت و تا آخر عمر نسبت به پیامبر(ص) و اسلام وفادار ماند.

 وی در ادامه در مورد اقتصاد مقاومتی که تأکید مقام معظم رهبری است، بیان کرد: یکی از ابعاد اقتصاد مقاومتی بحث صرفه‌جویی است و شما فرماندهان حوزه‌های مقاومت روی این مسئله بیشتر کار کنید و همانطور که درباره بصیرت تأکید فراوانی صورت گرفت تا روشنگری شد در مورد اقتصاد مقاومتی هم مکرر در جلسات ایجاد آگاهی کنید.

 برزگرپور با اشاره نظر امام خامنه‌ای درباره تیم مذاکره‌کننده آن‌ها را انسان‌هایی شجاع و امین دانستند اظهار کرد: مقام معظم رهبری برخلاف برخی شایعاتی که در گوشه و کنار به گوش می‌رسد، موافق مذاکرات هسته‌ای هستند اما فرمودند «در انجام این توافقات عزت مردم و منافع ملی و دستاوردهای هسته‌ای مردم ایران و دانشمندان مورد توجه باشد چراکه دشمنان قابل اطمینان نیستند».

 سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس نیز در این جلسه ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) گفت: ماه رمضان بویژه ایام لیالی قدر فرصتی است که خداوند متعال به بندگان عنایت کرده تا از فضای معنوی آن بهره ببرند.

 وی بیان کرد: هرچه در این نظام داریم از برکت شهداست و باید بدانیم که خیلی از برگهای تاریخ را شهدا رقم زده‌اند و ان‌شاء‌الله کشوری که به برکت خون شهدا اداره می‌شود، خود آن بزرگواران نمی‌گذارند که در مواجهه با دشمن شکست بخورد و از خداوند طلب می‌کنیم تا توفیق دهد تا در حفظ نظام ما را یاری کند.

 در ادامه جلسه، فرمانده ناحیه در مورد اجرای بهینه برنامه‌های سال به‌ویژه موضوع جذب حلقه‌های صالحین تأکید کرد.

ارسال نظرات