رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران گفت‌

درخواست رسمی افزایش قیمت مسکن مهر؛مسئولان صمیمانه بپذیرند

رئیس انجمن انبوه‌سازان تهران با اعلام این‌که مسئولان به درخواست افزایش قیمت مسکن مهر رسیدگی کنند، گفت: از مسئولان و دست‌اندرکاران می‌خواهیم در یک تعامل صمیمانه این موضوع ارزیابی شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۹۷۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج حسن محتشم اظهار کرد:‌ بحث افزایش قیمت مسکن مهر مطرح شده و انتظار داریم که مسئولان این درخواست را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: از مسئولان و دست‌اندکاران می‌خواهیم در یک تعامل خیلی صمیمانه و درست این موضوع را ارزیابی کنند و واقعا آن چیزی که قیمت تمام شده است را برای انبوه‌سازان در نظر بگیرند تا پروژه‌های مسکن مهر تمام شود.

وی یادآور شد: مدیرعامل شرکت عمران شهر پردیس اخیرا تغییر کرده و قاعدتا جا افتادن این تغییر زمان می‌برد، ولی به هر حال موضوع افزایش قیمت مسکن مهر در پروژه‌های بلند مرتبه‌سازی را مطرح کرده‌ایم و مسئولان هم حتما شنیده‌اند و انتظار توجه به این درخواست را داریم.

رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران در پاسخ به این پرسش که پروژه‌های مسکن مهر متوقف نشده است، گفت: پروژه‌ها تابع نکاتی از این دست (درخواست افزایش قیمت) نیست، ما فقط می‌گوییم به این "گیر" کمک کنند تا ساخت و ساز و اتمام مسکن مهر سرعت ببخشد.

ارسال نظرات