برخورد قانونی با تخریب‌کنندگان پارک جنگلی مشگین‌شهر انجام می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر گفت:‌ برخورد قانونی و شدید با تخریب‌کنندگان پارک جنگلی مشگین‌شهر انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۳۷۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جلال آفاقی، در بازدید از پارک جنگلی مشگین‌شهر اظهار داشت: برای چندمین بار متوالی بخش وسیعی از پارک جنگلی مشگین‌شهر توسط افراد سودجو تخریب شده که به منظور بررسی دقیق این موضوع و جلوگیری از تخریب این پارک جنگلی از این محل با حضور مسئولان امر بازدید انجام می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه در چند روز اخیر برخی افراد سودجو به بهانه احداث باغ و مجتمع خدماتی با تخریب و قطع درختان بومی در پارک جنگلی و طبیعی مشگین‌شهر اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که این امر سبب وارد آمدن خساراتی به بخش وسیعی از این پارک جنگلی شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر از صدور حکم دستگیری و بازداشت افراد خاطی در این زمینه و تخریب‌کنندگان پارک جنگلی مشگین‌شهر خبر داد و افزود: در این زمینه قوه قضائیه و دادستانی مشگین‌شهر با متهمان و تخریب‌کنندگان این عرصه به شدت برخورد می کند و هیچ گونه تخفیفی برای متهمان قائل نمی‌شود تا شاهد ادامه این روند در شهرستان نباشیم.

آفاقی با انتقاد شدید از اعضای شورای شهر، شهرداری و مسئولان مربوطه در حفظ و صیانت از پارک جنگلی مشگین‌شهر تصریح کرد: این پارک نقش و تاثیر بسزایی در جلب و جذب گردشگران به منطقه و ایجاد امنیت خاطر برای شهروندان دارد که برای صیانت از آن باید اقدامات لازم از سوی مسئولان مربوطه انجام شود تا متجاوزان نتوانند در این حوزه تعرضی داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مشگین‌شهر گفت: در کنار دستگاه‌ها و نهادهای متولی در این حوزه مردم نیز باید تلاش کنند تا از این منطقه نمونه گردشگری و کم‌نظیر در کشور صیانت و حفاظت کرده و هرگونه اقدام به تخریب را در این پارک جنگلی و طبیعی گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

ارسال نظرات