خبرهای داغ:
در مراسم ضیافت افطار شیرخوارگاه آمنه صورت گرفت

رونمایی از سایت مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور

در مراسم ضیافت افطار سازمان بهزیستی کشور از سایت مشارکت‌های مردمی این سازمان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۵۳۴۴۹۱
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم ضیافت افطار شیرخوارگاه آمنه، اظهار داشت: جامعه خیرین جامعه‌ای است که شرایط کمک به دیگران در آن فراهم است. با توجه به واقعیت‌های اجتماعی، تغییر سبک زندگی و محیط بر گسترش فضای مجازی روند رو به رشد آسیب‌های اجتماعی را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: مشکلات اجتماعی در حال افزایش و عمیق‌شدن هستند و این نشان می‌دهد ما در مسائل اجتماعی نیازمند نگاه جدیدی هستیم که الزام نگاه کلان در مسائل اجتماعی را برای ما مشخص می‌کند که باید در برنامه ششم توسعه به آن توجه شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: منابع دولت محدود است و ظرفیت عظیمی در ان وجود دارد که ما نتوانستیم از ظرفیت آن برخوردار شویم این ظرفیت خیرین هستند.

محسنی بندپی با اشاره به نگاه جدید بهزیستی و تقویت رویکرد مشارکت‌طلبی، تصریح کرد: سال گذشته سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفین تفاهم‌نامه داشته و در تعامل با خیرین، وزارت تعاون و نهادهای مرتبط در جهت تأمین مسکن خانواده‌های با تعداد دو معلول به بالا تلاش کرده است. در این زمینه برای هر مسکن مددجویی 15 میلیون تومان از بنیاد مستضعفین، 10 میلیون تومان از سازمان بهزیستی و 5 میلیون از جامعه خیرین اختصاص داده می‌شود که این نهضت احداث مسکن را سرعت ببخشیم.

وی در پایان از راه اندازی سایت مشارکت‌های مردمی کشور در راستای جذب مشارکت‌های داوطلبانه، جلب کمک‌های مردمی و صدور مجوز برای خیریه‌ها خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها