نگهداری ماهواره جرم محسوب می‌شود.

دادستان گلوگاه گفت: نگه‌داری ماهواره جرم محسوب شده و از همه می‌خواهم که از این کالای ضد فرهنگی استفاده نکنند.
کد خبر: ۸۵۳۴۷۶۴
|
۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷

 



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش  روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه ، رحمت اله عشقی واسبوکلایی در جلسه شورای اداری گلوگاه گفت: هدف دشمن ضربه زدن به اقتصاد کشور است و قاچاق کالا یکی از عوامل ضربه زدن به تولید داخلی است. مبارزه با قاچاق کالا صرفا مربوط به شهرستان‌های مرزی نمی شود زیرا این کالاها در شهرستان های غیر مرزی انبار می‌شود که با نهادینه کردن فرهنگ مصرف تولید داخلی بین مردم و ادارت دولتی گام مهمی در جهت پویایی اقتصاد کشور می‌توان برداشت.

وی بیان کرد: ماهواره یکی از کالاهایی است که به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود که علاوه بر اثرات منفی قاچاق بر اقتصاد، تاثیرات منفی در فرهنگ مردم ایران توسط شبکه های ماهواره ای ایجاد می‌شود، نگه داری ماهواره در منازل جرم محسوب شده و از همه می‌خواهم که از این کالای ضد فرهنگی استفاده نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب گلوگاه از درجریان بودن ۲۲۰ پرونده در دادسرای گلوگاه خبر داد و افزود: قریب به ۹۰ درصد این پرونده ها مربوط به سال ۹۳ می‌شود که خوشبختانه در مقایسه با سایر شهرستان ها رقم بسیار پائینی است.

رئیس دادگستری گلوگاه نیز در این جلسه با تاکید بر مسئله فرهنگ مطرح کرد: اگر در مسئله فرهنگ به درستی کار شود از بار روی دوش دادگستری کاسته می‌شود به همین منظور علاوه بر اقدامات قضائی، اقدامات فرهنگی برای کارکنان دادگستری در طول سال انجام می‌دهیم.

سید ناصر احمدی با بیان اینکه دادگستری نماد امنیت است، افزود: به علت همدلی و هماهنگی با سایر نهادها و فرهنگ غنی مردم گلوگاه، بزه خشن در این شهرستان نداریم و با برخورد قاطعانه در بحث حفظ حقوق بیت المال و اراضی ملی، کسی جرات دست اندازی به اراضی ملی ندارد.

وی در پایان تصریح کرد: در بحث رسیدگی به پرونده در استان و کشور در جایگاه خوبی قرار داریم و با قضاوت درست که ناشی از علم بالای قضات و کارکنان دادگستری گلوگاه است قریب به ۹۹ درصد از پرونده ها در مراجع بالاتر تائید شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها