قاری برجسته پارس آبادی عازم عراق می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت: «ولی شجاعی» از قاریان ممتاز قرآن در منطقه به عنوان نماینده جمهوری اسلامی اسلامی ایران به کشور عراق اعزام می شود.
کد خبر: ۸۵۳۴۹۵۵
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از پارس آباد، یوسف روزگاری، در جلسه شورای فرهنگ عمومی پارس آباد گفت: شجاعی، به انتخاب سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی وشورای عالی قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از روز پانزدهم تا آخر ماه مبارک رمضان درشهرهای بغداد، کاظمین، نجف، کربلا و برخی دیگر از شهرهای کشور عراق برنامه قرآنی اجرا خواهد کرد.

وی افزود: این قاری و استاد قرآن را در این سفر دو نفر دیگر از اساتید برجسته کشورمان به نام های «ایزد پناهی» از استان تهران و «فلاحی» از استان گیلان همراهی خواهند کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با تبریک این اتفاق مهم قرآنی به مردم شريف اين شهرستان تصريح كرد: شجاعی، مدیر مؤسسه قرآنی تسنیم وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، حافظ کل قرآن و دارای مدرک درجه ۳ قرائت قرآن از شورای عالی قرآن وزارت ارشاد می باشد که توانسته افتخارات بسیاری درسطح استان و کشور در زمینه قرآن برای شهرستان پارس آباد کسب كند.

آيین بدرقه این قاری در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی پارس آباد برگزار شد.

ارسال نظرات