کارهای بزرگ فرهنگی درشهرستان بابلسر

رضا محسن پور در جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اذعان داشت: تمام اقشار جامعه انتظار تصمیم گیری درست را از سوی مسئولان دارند.
کد خبر: ۸۵۳۵۲۷۲
|
۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳

 



خبرگزاری بسیج مازندران، رضا محسن پور با اشاره به اینکه باید برای نیازهای جوانان برنامه مناسب داشته باشیم، گفت : فضای انجام کار فرهنگی در بابلسر آماده است وما باید خدمتگزاری را وظیفه خود و سرلوحه کار خود بدانیم تاکارهای بزرگ فرهنگی دربابلسر انجام شود.

وی افزود: جلسات فرهنگی و جشنهایی که در طول سال و زمانهای مختلف برگزار می شود باید حتما یک خروجی مثبت داشته باشد.

معاون فرماندار بابلسر افزود :از فرصت ها باید بدرستی استفاده کرده و آسیبهای موجود را شناسایی و در رفع حل آن برنامه مناسب داشت.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویِژه برنامه جشنی که با حضور بیش از 5 هزار نفر در شب نیمه شعبان در بهنمیربرگزار شد، گفت : با داشتن یک برنامه ریزی خوب و منسجم ماحصل خروجی آن یک برنامه موفق خواهد بود.

محسن پور در خطاب به اعضای کارگروه حاضر در جلسه متذکر شد : تمام اقشار جامعه اعم از دکتر ،مهندس ، کشاورز و ... همگی امیدشان نگاه شان به سمت تصمیمات مسئولین است و انتظارات بحقی را دارند.

معاون فرماندار بابلسر خواستار برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی در سطح محلات شهرستان شد و اظهار کرد:

برنامه های فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج بابلسردر ساحل بابلسر مردم زیادی را جذب کرده است.

وی با بیان اینکه چرا ما نباید برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برنامه ریزی کنیم گفت: کسی ندارد که از خط قانون خارج شود.

در ادامه جلسه احمدرضا مهاجری نژاد رئیس اداره آموزش و پرورش بابلسر و عضو این کارگروه در رابطه با بررسی چالش های فرهنگی گفت : در سیستم آموزش و پرورش به لحاظ وجود شرایط آموزشی که با قشر جوان و نوجوان نیز در ارتباط هست فضا و بستر خوبی به جهت کاهش برخی معضلات و مشکلات وآسیب های موجود فرهنگی را فراهم کرده است.

وی تصریح کرد : امسال همکاران آموزش و پرورش بابلسر به جهت پر کردن اوقات فراغت این جوانان و نوجوانان قریب به 700 دانش آموز را ثبت نام نموده است.

احمدرضا مهاجری نژاد تشریح کرد : در ترم تابستان با ایجاد برنامه های متنوع آموزشی ، ورزشی و تفریحی اعم از آموزش کامپیوتر ،عکاسی ، تئاتر ،والیبال ، فوتبال ، بسکتبال ،شنا و غیره برنامه هایی خاص و فوق العاده ای را تدارک دیده ایم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بابلسر بیان کرد : از جمله مزیت برگزاری این دوره ها توسط بخش دولتی و سیستم آموزش و پرورش نسبت به بخش خصوصی و دیگر جاها این است که این دوره ها با قیمت بسیار ارزان و با کیفیت بالا ارائه میگردد.

وی در خاتمه با بیان اینکه برنامه منسجم فرهنگی در شهرستان نداریم ، گفت: بایدکمیته ویژه ای تشکیل شود تا تمام ظرفیت جوانان و نوجوانان را شناسایی و جذب کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها